Alyona Stadnik • 11. veebruar 2012 kell 5:03

Klientide tänamine nagu häbipost

Kui tavaliselt inkassoettevõtted tellivad trükimeedias reklaami selleks, et oma võlglasi häbiposti panna, siis Inkassokeskus OÜ lihtsalt tänab neid.

10. veebruari Äripäevas ilmus leheküljel 9 Inkassokeskus OÜ reklaam, kus ettevõtte tervitab läheneva sõbrapäeva puhul kõiki oma sõpru. "Lubame, et ei unusta Teid!" leiab reklaami lõpus.

"Antud juhul on tegemist Inkassokeskuse klientidega," vastas Inkassokeskus OÜ üks omanikest ja tegevjuht Martin Kolu küsimusele, kes on need inimesed seal nimekirjas.

"Kuna oleme oma tegevuse suunanud ennekõike kliendi rahulolule, sõbralike suhete loomisele ning eesmärgile pakkuda üksnes parimaid lahendusi,  leidsime, et just selline viis on hea võimalus kõigi oma suurepäraste klientide meelespidamiseks ja tervituste saatmiseks läheneva sõbrapäeva puhul," tõi Kolu põhjenduseks.

Ta selgitas, et idee on ajendatud hetketurust, kus levinud mentaliteedi kohaselt on inkassoettevõtted pigem kliendivaenulikud. "Meie ettevõtte eesmärk on, aga pakkuda kõigile osapooltele kiiret, rahuldavat ja sõbralikku kompromissi, pidades silmas ka pooltevahelisi edasisi koostöö jätkamise võimalusi," lausus Kolu.

Ta lisas, et ühtlasi tahavad nad juhtida oma klientide tähelepanu sellele, et „Aeg on raha“ ehk mida kiiremini leiavad võimalikud probleemid lahenduse, seda rohkem jääb rahalisi vahendeid muuks otstarbeks.

Nimekirjas on avalikustatud kliendid, kelle nimi algab A-tähega ning on juurde lisatud, et nimekiri järgneb koduleheküljel, kus siia-maani ei ole aga ühtegi nime juurde lisatud.

Selline nimekirja avalikustamine ei ole ettevõttel esmakordne. "Klientide tagasiside on olnud väga positiivne. Vastukajana on väljendatud ka tänulikkust nende meelespidamise eest," tõdes Kolu.

 

Hetkel kuum