Juhtimisbestsellerite autor, endine Harvard Business Review’ peatoimetaja Suzy Welch pöördus Nordic Business Forumil tagasi oma kuulsa 10-10-10 põhimõtte juurde.
Welchi 10-10-10 põhimõtte kohaselt peaksime iga otsuse elus laskma läbi kindla filtri. Kui leiad end olukorrast, kus ei näi olevat kõiki rahuldavat lahendust, siis küsi endalt: milline on selle otsuse mõju minu elule kümne nädala, kümne kuu ja kümne aasta pärast.
“Paljud inimesed vaatavad elu kui nendega juhtuvate sündmuste ahelat. Omaniku vaade elule näeb aga elu kui meie otsuste ahelat, mille tulemusel need sündmused juhtuvad,” nentis Suzy Welch.
Welch rääkis, et tema raamatuid lugenud inimesed küsivad tihti, miks 10-10-10 trikk nii hästi toimib, ja vastus on tegelikult lihtne – see sunnib sind tegelema sulle oluliste asjadega, sinu väärtustega. “Pole olemas sellist asja nagu õnnelik võltselu,” märkis Welch.
Artikkel jätkub pärast reklaami
Et teada, millised on sinu väärtused, küsi endalt kolm küsimust. Esiteks, kujutle ennast oma 75. sünnipäeval. Mille pärast sa nii palju kurvastust tunneksid, et see sind nutma paneks?
Teiseks, mida sa tahad, et inimesed sinust räägiksid, kui sind juures pole. Ja kolmandaks, mis sulle su lapsepõlve juures meeldis ja mis mitte.