• Jaga lugu:
    Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine.

    Idufirma: teenime rohkem, kui kulutada jaksame

    Tarkvaraarendajate tööd lihtsustava tehnoloogia looja ZeroTurnaround kasvas kaks ja pool korda.

    Ettevõtte 2012. aasta konsolideeritud auditeerimata majandustulemuste põhjal tõusis periodiseerimata käive aasta varasemaga võrreldes 2,6 korda. Jevgeni Kabanovi ja Toomas Römeri asutatud ettevõtte käive kasvas 2011. aastaga võrreldes 2,7 korda, ulatudes 5 miljoni euroni.
    Kasvutempo püsimise on taganud jõuline rahvusvaheline müük - eksport moodustab praegu 99,5 protsenti ettevõtte tuludest.
    "Kuna rahavoog oli ka lõppenud aastal positiivne, toidab ettevõtte kasvu juba teist aastat meie enda teenitud raha," ütles ZeroTurnaroundi USA haru juhtiv Alex Laats. "Teenitud summad investeerime tootearendusse, Eesti inseneritiimi, Bostonis asuva globaalse müügikontori laiendamisse ning turundusse."
    "Meie ponnistuste kiuste teenib ettevõte endiselt rohkem, kui kulutada jaksame," lisas firma tegevjuht Jevgeni Kabanov. "Edu on toonud vabaduse finantseerida oma arengut ise, sõltumata investoritest. Saame uusi turge vallutada ja täiega tuld anda."
    Jevgeni Kabanovi ja Toomas Römeri 2007. aastal Tartus asutatud ZeroTurnaround on loonud produktiivsustehnoloogiad, mis aitavad Java arendajatel kiiremini ja paremini programmeerida ning kirjutatud koodi kasutusse võtta, hoides kokku nii aega kui raha. Ettevõtte lipulaev JRebel võimaldab koodimuutusi kohe näha ning hoida programmeerijal aastas kokku 4-6 nädalat tööaega. Aasta eest alustati ka süsteemihalduritele mõeldud toote LiveRebel müüki. Ettevõtte tuntumate klientide seas on eBay, Disney, HP, IBM, Lufthansa, Oracle ja USA Föderaalreserv.
    Jaga lugu:
  • Hetkel kuum
Seotud lood

Urmas Villmann: parim reklaamikanal on Lasnamäe kanal
Telereklaami eest saab minna kööki võileiba tegema, digireklaami vastu aitab AdBlock, autos kõlavast tüütust raadioreklaamist päästab üks nupuvajutus. Aga välireklaami eest on raske põgeneda, kirjutab loovagentuuri Kontuur Leo Burnett loovjuht, partner ja juhatuse liige Urmas Villmann Äripäeva teemaveebis Bestmarketing.ee.
Telereklaami eest saab minna kööki võileiba tegema, digireklaami vastu aitab AdBlock, autos kõlavast tüütust raadioreklaamist päästab üks nupuvajutus. Aga välireklaami eest on raske põgeneda, kirjutab loovagentuuri Kontuur Leo Burnett loovjuht, partner ja juhatuse liige Urmas Villmann Äripäeva teemaveebis Bestmarketing.ee.
PayPal lükkas Pinteresti ostujutud ümber
PayPal teatas, et vastupidiselt kuulujuttudele ei plaani ta osta sotsiaalmeediaettevõtet Pinterest.
PayPal teatas, et vastupidiselt kuulujuttudele ei plaani ta osta sotsiaalmeediaettevõtet Pinterest.
Raadiohommikus: aina uusi turge vallutav Eesti pank
Äripäeva raadio teisipäevases hommikuprogrammis käsitletakse teemasid finantsmaailmast hambaravini.
Äripäeva raadio teisipäevases hommikuprogrammis käsitletakse teemasid finantsmaailmast hambaravini.
Alexela haagisetootja töötab tarnekriisi tõttu noateral
Pärast koroonakriisi paarinädalast kukkumist hakkas Alexela gruppi kuuluva Bestneti haagiseäri püstloodis üles minema. Suure kasvu kõrval on kerkinud aga järgmine probleem – tervisekriis kasvas üle tarnekriisiks, mis on korduvalt seadnud ohtu tehase töö.
Pärast koroonakriisi paarinädalast kukkumist hakkas Alexela gruppi kuuluva Bestneti haagiseäri püstloodis üles minema. Suure kasvu kõrval on kerkinud aga järgmine probleem – tervisekriis kasvas üle tarnekriisiks, mis on korduvalt seadnud ohtu tehase töö.