Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine.
Silvano ühtlustab tarnetingimused
Seoses vajadusega kehtestada kõikidel turgudel ühtsed tarnetingimused, on Silvano Fashion Group viinud läbi müügitingimuste muudatused, mille eesmärk on tagada kõikidel tarbijaturgudel Silvano kaubamärkidele ühtne hinnapoliitika.
Selle tulemusel kehtib partneritele uus baashinnakiri, mis lähtub Silvano tootmisüksuste väljamüügihinnast. Rakendub ka uus ning ühtne allahindluste poliitika, mis on sõltuvuses klientidele seatud eesmärkide täitmisest, kasvuplaanist, ettemaksu olemasolust ning firmakaupluste standardite jälgimisest. Venemaal rakendus uus hinnapoliitika 15. aprillist.
Nende protsessidega seonduvalt on mõned Silvano edasimüüjad avaldanud kommertslepingute sõlmimise kohta omapoolse seisukoha ajakirjanduse vahendusel (
näiteks Äripäev online, 04.05.2014).
Silvano Fashion Group omalt poolt avaldab, et tegemist on mõne edasimüüjaga, kes üritavad mõjutada ettevõtet avalikkuse kaasamisega paremate tingimuste väljakauplemiseks. Silvano hinnangul on klientide mure ennekõike seotud rubla ostujõu vähenemisega eelmisel ja sel aastal ning keerulisema makromajandusliku olukorraga.
Kokkuvõtvalt ei ole selle vaidluse mõju ettevõtte majandustulemustele märkimisväärne, rõhutab Silvano - hetkel on majandustulemuste osas peamine mõju üldises lõpptarbijate ostujõus. Samuti ei ole uudistel mõju tootmisettevõtetele Valgevenes ja Lätis, kus tootmisplaanides erilisi muudatusi kavas ei ole, lisas börsiettevõte.
Silvano avalikustab oma esimese kvartali majandustulemused hiljemalt 9. mail.
Minu Äripäeva kasutamiseks logi sisse või loo konto.