Äripäev • 11. märts 2016 • 1 min
Jaga lugu:

Eesti märgi idee konkurss nurjus

Eesti märgi idee konkurss nurjus  Foto: PantherMedia/Scanpix

Riigi brändi meeskond otsustas pärast nõupidamisi disainerite ja valdkondade esindajatega, et Eesti märgi ideekavandi konkursi peaauhindade asemel jagatakse võidufond finalistide vahel ning kolme parimat kohta välja ei anta.

Konkursile „Mis on Eesti“ esitati ligi 700 kavandit, kui konkurss ei toonud töid, mille edasiarendamisel oleks jõutud parima võimaliku tulemuseni, teatas Eesti riigi brändi uuendamise eestvedaja Paul Kristjan Lilje.

Edasi on riigi brändi meeskonnal plaanis märtsi keskpaigas kokku kutsuda disaineritest ja riigi esindajatest koosnev ümarlaud, arutamaks kuidas jõuda parimate visuaalsete lahendusteni Eesti tutvustamiseks.

Ühisloome ja ideekavandi konkurss on etapp Eesti riigi brändi uuendamise protsessist, mille käigus on tehtud sadakond süvaintervjuud, küsitlusi ja uuringuid, arutletud töötubades ligi 500 spetsialisti kaasabil Eesti väärtuste ja tugevuste üle. Brändiuuenduse lõpptärmin on seotud Euroopa Liidu eesistumise ja Eesti Vabariigi sajanda sünnipäeva tähistamisega 2018. aastal.

Jaga lugu:
Hetkel kuum Äripäevas

Sellel veebilehel kasutatakse küpsiseid. Veebilehe kasutamist jätkates nõustute küpsiste kasutamisega. Loe lähemalt