• OMX Baltic−0,05%309,35
  • OMX Riga−0,09%869,03
  • OMX Tallinn−0,03%2 077,8
  • OMX Vilnius0,03%1 210,02
  • S&P 5000,4%5 912,17
  • DOW 300,28%42 215,73
  • Nasdaq 0,39%19 175,87
  • FTSE 100−0,11%8 716,45
  • Nikkei 225−1,41%37 890,86
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,88
  • GBP/EUR0,00%1,19
  • EUR/RUB0,00%87,31
  • OMX Baltic−0,05%309,35
  • OMX Riga−0,09%869,03
  • OMX Tallinn−0,03%2 077,8
  • OMX Vilnius0,03%1 210,02
  • S&P 5000,4%5 912,17
  • DOW 300,28%42 215,73
  • Nasdaq 0,39%19 175,87
  • FTSE 100−0,11%8 716,45
  • Nikkei 225−1,41%37 890,86
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,88
  • GBP/EUR0,00%1,19
  • EUR/RUB0,00%87,31
  • 31.03.16, 09:04
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Veebruar tõstis apteekides müügitulu

Jaekaubandusettevõtete müügitulu suurenes veebruaris mulluse veebruariga võrreldes püsivhindades 5%, teatab statistikaamet. Kui jaanuaris kasvas müügitulu eelmise aasta sama kuuga võrreldes 8%, siis veebruaris kasv mõnevõrra aeglustus.
Veebruar tõstis apteekides müügitulu.
  • Veebruar tõstis apteekides müügitulu.
  • Foto: Raul Mee
Veebruaris oli jaekaubandusettevõtete müügitulu 437,4 miljonit eurot.
Tööstuskaupade kaupluste müügitulu suurenes mulluse veebruariga võrreldes 10%. Müügitulu suurenes kõigil tegevusaladel.
Enim suurenes müügitulu apteekides ja kosmeetikatarvete kauplustes, kus müük kasvas eelmise aasta sama kuuga võrreldes viiendiku. Keskmisest enam suurenes müügitulu veel ka kasutatud kaupade kauplustes ja väljaspool kauplusi (kioskites, turgudel, otsemüük) (kasv 15%), majatarvete, kodumasinate, rauakaupade ja ehitusmaterjalide kauplustes (kasv 13%) ning posti või interneti teel (kasv 11%).

Artikkel jätkub pärast reklaami

Toidukaupade kaupluste müügitulu suurenes 2015. aasta veebruariga võrreldes 7%.
Mootorikütuse jaemüügi ettevõtete müügitulu, mis jaanuaris tugevat kasvu näitas, pöördus veebruaris langusesse ning vähenes eelmise aasta veebruariga võrreldes püsivhindades 8%.
Võrreldes eelmise kuuga vähenes veebruaris jaekaubandusettevõtete müügitulu püsivhindades 9%. Sesoonselt ja kalendaarselt korrigeeritud andmete põhjal oli vähenemine 3%.

Seotud lood

Artikkel jätkub pärast reklaami

Artikkel jätkub pärast reklaami

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Podcastid

Artikkel jätkub pärast reklaami

Tagasi Äripäeva esilehele