• OMX Baltic−0,18%300,85
  • OMX Riga−0,3%885,92
  • OMX Tallinn−0,12%2 064,56
  • OMX Vilnius−0,19%1 192,2
  • S&P 500−0,84%5 982,72
  • DOW 30−0,7%42 215,8
  • Nasdaq −0,91%19 521,09
  • FTSE 1000,04%8 837,6
  • Nikkei 2250,9%38 885,15
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,87
  • GBP/EUR0,00%1,17
  • EUR/RUB0,00%90,08
  • OMX Baltic−0,18%300,85
  • OMX Riga−0,3%885,92
  • OMX Tallinn−0,12%2 064,56
  • OMX Vilnius−0,19%1 192,2
  • S&P 500−0,84%5 982,72
  • DOW 30−0,7%42 215,8
  • Nasdaq −0,91%19 521,09
  • FTSE 1000,04%8 837,6
  • Nikkei 2250,9%38 885,15
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,87
  • GBP/EUR0,00%1,17
  • EUR/RUB0,00%90,08
  • 02.06.17, 15:15
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Leedo, Miili ja Tomingase firmade pankrotiavaldused võeti menetlusse

Ettevõtjatele Vjatšeslav Leedole, Olav Miilile ning Richard Tomingasele kuuluvad ning varem parvlaevu Muhumaa ja Saaremaa prahtinud ettevõtted esitasid Harju maakohtusse pankrotiavaldused, mis võeti menetlusse.
Parvlaev Saaremaa.
  • Parvlaev Saaremaa.
  • Foto: Andras Kralla
Võlgnikud Dagenhart OÜ ja Paxton Assets OÜ esitasid hiljuti Harju maakohtusse pankrotiavaldused ning kohus võttis need menetlusse.
Kui mandri ja saarte vahelist praamiühendust pidas Leedole kuuluv Saaremaa Laevakompanii, siis maksis ettevõte kolme parvlaeva prahtimise eest tasu erinevatele firmadele - parvlaeva Muhumaa eest Dagenhart OÜ-le, Saaremaa eest Paxton Assets OÜ-le ning Hiiumaa eest Reyna Trade OÜ-le.
Viimatinimetatud ettevõtted ise neid laevu ei omanud, vaid maksid omakorda kapitalirenti laeva omanikfirmadele, kahele Saksamaa ja ühele Malta ettevõttele, mis omakorda kuulusid Miili ettevõttele Taali Grupp OÜ.

Artikkel jätkub pärast reklaami

Alates augustist 2015.a sõitsid parvlaevad Muhumaa ja Saaremaa Elb-Linki liinil Cuxhaven–Brunsbüttel ning neile anti uued nimed. Hiiumaad rentis aga praegu mandri ja saarte vahel opereeriv Tallinna sadama tütarfirma TS Laevad.
Praeguseks on Dagenhartil, Paxton Assetsil ning Reyna Tradel üleval kopsakad maksuvõlad, kolme ettevõtte peale kokku ligi 345 000 eurot.
Dagenharti, Paxton Assetsi ning Reyna Trade omanikud on Taali Grupp OÜ kaudu Olav Miil, Andrimal OÜ kaudu Richard Tomingas ning Holostovi Kinnisvarahalduse ASi ja Saaremaa Laevakompanii ASi kaudu Vjatšeslav Leedo.

Seotud lood

Äriplaan 2026

Äriplaan 2026

Uurime välja Eesti majanduse arengusuunad 2026. aastal, et ettevõtjatel ja tippjuhtidel oleks, millele tuginedes järgmist aastat planeerida.

Kas eksport ja kaitsetööstuse areng võiksid Eesti majandusele uue käigu sisse aidata? Kuidas näevad Põhjamaade ettevõtjad ja tippjuhid Eesti võimalusi rahvusvahelisel areenil ning kas nad plaanivad siia investeerida? Kuhu investeerivad ning millele tõmbavad pidurit Eesti ettevõtjad? Missugune on riigi äriplaan 2026. aastaks? Kõigile nendele küsimustele saad vastuse 17. septembril Eesti mõjukaimal majanduskonverentsil Äriplaan!

Enda kogemust tulevad Eestisse jagama ülemaailmse ulatusega Rootsi masina- ja metallitööstusettevõte Hanza AB asutaja ja tegevjuht Erik Stenfors ning Telia Company president ja tegevjuht Patrik Hofbauer.

  • Toimumisaeg:
    17.09.2025
  • Alguseni:
    2 k 29 p 19 t
  • Toimumiskoht:
    Tallinn

Hetkel kuum

Podcastid

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Äripäeva esilehele