Indrek Neivelt vihjab oma Facebooki postituses uue panga asutamisele, kus ta oleks valmis "kaasa aitama". Samas väidab Neivelt, et tal puudub isiklik ambitsioon panga tegemiseks.
- Indrek Neivelt Foto: Eiko Kink
"Viimasel ajal on ühiskonnas üles kerkinud nii palju skandaale ja toimunud palju suuri sündmuseid, et olen võlgu selgituse, millega olen ise vahepeal tegelenud," kirjutas Neivelt Facebookis.
"Rahapesu skandaalide valguses on selge, et me peame ise Eestis võtma suurema vastutuse, me ei saa loota kellegi teise peale. Olen saanud kinnituse, et uue laiapõhjalise panga loomiseks on huvilisi ja ka kapitali. Iseasi, kas kliendid on nõus oma mustreid muutma ja panka vahetama," märkis Neivelt.
"Olen seda ise korduvalt väljendanud, et mul endal puudub isiklik ambitsioon panka teha, aga hea meelega aitan kaasa, kui on näha kasu kogu ühiskonnale," ütles Neivelt.
Lähiajal peaks Neivelti sõnul selgeks saama see, kas mõttekas on luua uus pank täiesti nullist või luua see mõne olemasoleva litsentsiga finantsasutusega koostöös.
Neiveltilt endalt esialgu kommentaari saada ei õnnestunud.
Kuuldused uuest pangast
Alles kahe nädala eest rääkis LHV nõukogu liige Raivo Hein
Äripäevale ringlevatest juttudest, et mõned kohalikud finantsasutused kaaluvad pangaks saamist. "Ma arvan, et see olukord on nagu kaubanduses: turg on poode täis, aga Lidl mahub ikka vahele ära," ütles Hein.
Selles, kas siia võiks tulla mõni välisomanikega pank või sündida uus kohalik pank, ei ole Heina hinnangul vahet, uue panga tulek või tekkimine on tema sõnul alati positiivne. "Ega Luminori investeerimine viimaseks siin Eestis ei jää.“
Seotud lood
Sujuv makseprotsess on ülimalt tähtis osa e-poe ostukogemusest. Kogu vaev ja pingutus kliendile meeldiva ostukogemuse pakkumisest võib minna luhta, kui toote eest tasudes tabab klienti mõni ebameeldiv üllatus või takistus. Selleks võib olla nii soovitud makseviisi puudumine, tehnilised takistused toimingu lõpuleviimiseks kui ka ebamugav makse kinnitamise protsess.
Hetkel kuum
Tagasi Äripäeva esilehele