• OMX Baltic−0,37%293,44
  • OMX Riga0,01%910,81
  • OMX Tallinn−0,56%1 925,07
  • OMX Vilnius−0,24%1 262,33
  • S&P 5001,56%6 654,54
  • DOW 301,32%46 080,34
  • Nasdaq 2,2%22 693,57
  • FTSE 1000,16%9 442,87
  • Nikkei 225−1,01%48 088,8
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,86
  • GBP/EUR0,00%1,15
  • EUR/RUB0,00%93,88
  • OMX Baltic−0,37%293,44
  • OMX Riga0,01%910,81
  • OMX Tallinn−0,56%1 925,07
  • OMX Vilnius−0,24%1 262,33
  • S&P 5001,56%6 654,54
  • DOW 301,32%46 080,34
  • Nasdaq 2,2%22 693,57
  • FTSE 1000,16%9 442,87
  • Nikkei 225−1,01%48 088,8
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,86
  • GBP/EUR0,00%1,15
  • EUR/RUB0,00%93,88
  • 26.03.20, 10:44
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Vale reklaam lõpeb karistusega

Kriisi ajal üritavad ettevõtjad reklaami- ja turundusvõtetega äri elus hoida, kuid valed sammud võivad lõppeda trahvi või sunnirahaga.
Majanduskriisi ajal reklaami tehes tuleb olla hoolas, et kliente ei peibutata õigusvastaselt. Näiteks alkoholi reklaamile kohanduvad täiendavad reeglid.
  • Majanduskriisi ajal reklaami tehes tuleb olla hoolas, et kliente ei peibutata õigusvastaselt. Näiteks alkoholi reklaamile kohanduvad täiendavad reeglid.
  • Foto: Andras Kralla
TGS Balticu advokaadi Mari Anne Valbergi sõnul on järjest karmistuvad eriolukorra meetmed toonud kaasa paljude ettevõtete füüsilise sulgemise kohustuse või lahtiolekuaegade lühendamise. Selleks, et äril elu sees hoida, on paljud ärid asunud otsima lahendusi enda kaupade müümiseks ja turundamiseks veebis. Üha enam rõhutatakse toodete tarbimise vajalikkusele või kasulikkusele kriisi ajal.

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 08.10.25, 09:00
Veebilehe tegemine ei pea olema sajandi peamurdmine: Zone+ AI Assistent teeb selle minutitega valmis!
Kodulehe tegemine on paljudele tundunud keerulise ja ajamahuka projektina. Veel hiljuti käis see nii, et palgata tuli veebidisainer, kes rääkis justkui arusaamatus haldjakeeles, esitas seejärel uhke arve, kuid lõpptulemus polnud ikkagi päris see, mis vaja. Õnneks on need ajad tänaseks lõplikult möödas ning oma veebilehe saab luua igaüks ise disainerit, arendajat või tehnilist tuge omamata.

Hetkel kuum

Podcastid

Tagasi Äripäeva esilehele