Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine
Nädala lood: firmad võltsisid raha nimel andmeid ja kriisimurdjad rebivad tööd teha
Mitmed Äripäeva nädala lood rääkisid sellest, kuidas kriisiajal enda rahakotil eluvaimu sees hoida. Näiteks teenivad kalurid praegu ca 80% oma aastasest sissetulekust. Mööblitootja Softcom muutis aga elus püsimiseks ärisuunda.
Äripäev kirjutas sel nädalal mitu korda nn kriisimurdjatest, kes praegusest eriolukorrast heidutada ei lase. Üheks kriisimurdjaks on põline kalur Tarmo Luks oma kolme meeskonnakaaslasega. Nad lähevad kevadel iga päev päikeseloojangu eel merele saagi järele – käes on kõige kiirem aeg aastast ja praegune ülemaailmne pandeemia kalureid merelt eemale ei hoia.
Nii nagu rätsepülikonna puhul, tagab ka kodu loomisel parima tulemuse koostöö. Kui arendaja, ehitaja ja sisearhitekt töötavad algusest peale üheskoos, on tulemus kvaliteetne, stiilne ning kestev.