• OMX Baltic0,51%294,23
  • OMX Riga0,26%910,79
  • OMX Tallinn0,23%1 911,57
  • OMX Vilnius0,43%1 267,66
  • S&P 500−0,48%6 638,96
  • DOW 30−0,39%46 074,28
  • Nasdaq −0,33%22 594,59
  • FTSE 1000,12%9 436,09
  • Nikkei 2251,27%48 277,74
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,86
  • GBP/EUR0,00%1,15
  • EUR/RUB0,00%94,1
  • OMX Baltic0,51%294,23
  • OMX Riga0,26%910,79
  • OMX Tallinn0,23%1 911,57
  • OMX Vilnius0,43%1 267,66
  • S&P 500−0,48%6 638,96
  • DOW 30−0,39%46 074,28
  • Nasdaq −0,33%22 594,59
  • FTSE 1000,12%9 436,09
  • Nikkei 2251,27%48 277,74
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,86
  • GBP/EUR0,00%1,15
  • EUR/RUB0,00%94,1
  • 17.04.21, 10:00

Saaremaa joogitootja tõusis tuhast

Mullu kevadel koroonapandeemias raputada saanud Saaremaa kasemahlajookide tootja Öselbirch väljus kriisist võitjatena ja laienes oma toodetega mitmesse nimekasse kaubaketti Saksamaal ja Šveitsis.
ÖselBirch tegevjuht Anne-Liis Theisen ja arendusjuht Ardon Kaerma.
  • ÖselBirch tegevjuht Anne-Liis Theisen ja arendusjuht Ardon Kaerma.
  • Foto: LIIS TREIMANN
Eelmisel kevadel kirjutas Äripäev, kuidas Saaremaa kasemahlajookide tootja ÖselBirch kavatses 2020. aastal usinalt kasvada ja laieneda, kuid koroonakriis tõmbas ettevõtte plaanidele vee peale. Ettevõtte tegevjuht Anne-Liis Theisen ütles aasta tagasi, et peavad mõtlema, kuidas kriisist võitjatena välja tulla.

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 16.10.25, 11:00
Hea veebileht peab looma emotsiooni
Emotsionaalne turundus ei tähenda ainult reklaame, rääkis disainiagentuur Hable juht Otto Jaansoo. Tema sõnul ka koduleht peab tekitama tundeid - esimeste sekundite kogemus ja emotsioon on väga tähtis.

Hetkel kuum

Podcastid

Tagasi Äripäeva esilehele