Transpordiamet korraldab tänavu teetöid kokku 1060 kilomeetril, mis on üle 300 kilomeetri ehk veerandi võrra vähem kui eelmisel aastal. Töödele kulub 153 miljonit eurot.
„Suurtest objektidest jätkuvad tänavu tööd Sauga–Pärnu 2+2 teelõigu ehitusel, lõpetatakse Pärnu–Uulu 2+2 teelõigu ehitus ning Kunda–Pada ja Koeru–Kapu teelõikude rekonstrueerimine,“ ütles transpordiameti peadirektor Priit Sauk teate vahendusel.
Maailmas ei ole teada ühtegi arenenud riiki, millel oleks välja arendamata või halvas seisukorras teedevõrk. Asfalditehaste väljasuremine on meie kõigi probleem, kirjutab TREV-2 Grupi juhatuse esimees Sven Pertens vastuses Äripäeva arvamusliidrite küsitlusele.
Taristuehitajate hinnangul pole uues teehoiukavas järgmisteks aastateks ette nähtud isegi mitte poolt riigiteede seisundi säilitamiseks vajalikust rahast, rääkimata teedevõrgu arendamisest, mis tähendab riigi teedevõrgu seisundi kiiret halvenemist.
Riigi kärpepoliitika ning taristuehituse mahu vähenemine toob kaasa selle, et ettevõtted peavad töötajate koondamise kõrval ka investeeringud rahaks tegema. Tellimuste taastudes tuleb seega ettevõtetel alustada uuesti nullist.
Hõbe on tänavu hinnatõusult kullale alla jäänud, sest investorid otsivad kullas geopoliitiliste pingete, kaubandussõja ja majanduslanguse riskide vastu kaitset. Samas püsib hõbeda tööstuslik nõudlus tugev ja tänavu on oodata turul suurt puudujääki, mis toetab hinda ka edaspidi.