Rahvast nadilt: Starbucksi kohvikud pole enam nii popid kui varem.
Foto: Scanpix
Sel nädalal avaldatud tulemustest selgub, et Starbucksi müük üle maailma kahanes kolmandat kvartalit järjest. Kui globaalselt jäi kukkumine 7% juurde, siis USAs kahanes 6%, Hiinas aga suisa 14%, vahendab CNN. Kehvad tulemused tähendasid üht: Starbucks ei teata oma selle aasta finantsprognoose. See pani aktsia langema.
Viimasel ajal on Wall Streetil moes kasvuaktsiad. Motley Fool Stock Advisori analüütikud jagasid aga Yahoo Finance vahendusel soovitusi, millistesse dividendiaktsiatesse tasuks praegu investeerida.
Keevitaja suudab õppida programmeerima ja ajakirjanik andmeid skriptides analüüsima. Digiteadlikkus ei ole enam lisaväärtus – see on juhtimiskompetentsi keskne osa. Tehnoloogia ei kuulu ainult IT‑osakonda, vaid strateegilisse tuppa, kus langetatakse otsuseid.