• OMX Baltic−0,17266,92
  • OMX Riga−1,49866,71
  • OMX Tallinn0,141 739,38
  • OMX Vilnius0,00993,09
  • S&P 5001,115 459,1
  • DOW 301,6440 589,34
  • Nasdaq 1,0317 357,88
  • FTSE 1001,218 285,71
  • Nikkei 225−0,5337 667,41
  • CMC Crypto 2000,000,00
  • USD/EUR0,000,92
  • GBP/EUR0,001,18
  • EUR/RUB0,0093,47
  • OMX Baltic−0,17266,92
  • OMX Riga−1,49866,71
  • OMX Tallinn0,141 739,38
  • OMX Vilnius0,00993,09
  • S&P 5001,115 459,1
  • DOW 301,6440 589,34
  • Nasdaq 1,0317 357,88
  • FTSE 1001,218 285,71
  • Nikkei 225−0,5337 667,41
  • CMC Crypto 2000,000,00
  • USD/EUR0,000,92
  • GBP/EUR0,001,18
  • EUR/RUB0,0093,47
  • 27.09.15, 09:00

Kas sina teeksid märkuse tööl purjus kolleegile?

Venemaa Levada keskuse värskest küsitlusest selgub, et tervelt 11% vastanutest ei kritiseeriks tööl alkoholi pruukivat või purjuspäi tööle ilmuvat kolleegi.
Viskiklaas töölaual.
  • Viskiklaas töölaual. Foto: PantherMedia/Scanpix
Suurem osa venemaalasi siiski leiab, et tuleb teha märkus ebakainele kolleegile (88%), noomida tänaval inimesi tülitavat huligaani (91%) ning järjekorras vaheletrügijat (90%), selgus Levada keskuse küsitlusest.
Samas ilmneb, et märksa lojaalsemad on inimesed lähedase või sugulase ülekaalu suhtes - seda kritiseeriks ja kaalu langetada soovitaks 69% vastanutest, kaks korda vähem on neid (31%), kes ei julgeks sellist märkust teha.
Vaid 7% vastanutest mööduks vaikides lärmitsevast kaagist, omakorda 10% küsitlusele vastanutest jätaksid tähelepanuta stseeni kaupluses, kus keegi trügib järjekorras vahele.
Küsitlusele vastanutest kolm neljandikku (77%) peab mõistlikuks teha märkus lapsevanemale, kelle laps karjub või jonnib avalikus kohas. Iga neljas (22%) ei hakkaks seda tegema.
Küsitluses osales 800 üle 18aastast venemaalast riigi 134 linnast-asulast.

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 24.07.24, 15:46
Eesti inimesed eelistavad suvel üha enam alkoholivaba õlut, siidrit või longdrinki
Käes on suur suvi ning põhiline puhkuste aeg. Ekslikult arvatakse, et soe suveaeg kipub paljudele eestlastele koos alkoholiga mööduma. Aastast aastasse on kasvanud aga just alkoholivabade toodete populaarsus ning seda mitte üksnes suvel, vaid üleüldiselt – kasvanud on nii alkoholivabade toodete hulk kui ka tarbijate nõudlus.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Äripäeva esilehele