Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine
Vastukaja: pisut mõtteainet Jüri Mõisale
Kasutegur inimeste Eesti-siseseks liikumiseks on Rail Balticu puhul väike, kirjutab rahvastikuteadlane ja statistik, Tartu Ülikooli emeriitprofessor Ene-Margit Tiit.
Ettevõtja Jüri Mõis rääkis Äripäeva raadio saates "Kuum tool" aegruumiliste vahemaade vähenemisest Eestis ja viitas võimalusele, et tänu Rail Balticule saavad Kilingi-Nõmme inimesed tulevikus pealinnas tööl käia.
Me ei peaks liiga palju keskenduma sellele, mis valitsus sõnades ütleb – üldiselt liiguvad Eestis asjad õiges suunas, rääkisid ettevõtjad Jüri Mõis ja Aavo Kokk.
Kui seni on harjumuspäraselt kaubavedudeks kasutatud maanteeveokeid ning maismaad, vaatab üha rohkem ettevõtteid mere suunas. Üheks suurimaks mõjutajaks selles vallas on Mediterranean Shipping Company (MSC), maailma suurim konteinerveoettevõte, kelle mereteenused maanteetranspordile usaldusväärset ning jätkusuutlikku alternatiivi pakuvad.