• OMX Baltic0,53%289,97
  • OMX Riga−0,16%875,23
  • OMX Tallinn0,39%1 831,03
  • OMX Vilnius0,45%1 132,24
  • S&P 500−0,29%6 101,24
  • DOW 30−0,32%44 424,25
  • Nasdaq −0,5%19 954,3
  • FTSE 100−0,73%8 502,35
  • Nikkei 225−0,07%39 931,98
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,95
  • GBP/EUR0,00%1,19
  • EUR/RUB0,00%102,65
  • OMX Baltic0,53%289,97
  • OMX Riga−0,16%875,23
  • OMX Tallinn0,39%1 831,03
  • OMX Vilnius0,45%1 132,24
  • S&P 500−0,29%6 101,24
  • DOW 30−0,32%44 424,25
  • Nasdaq −0,5%19 954,3
  • FTSE 100−0,73%8 502,35
  • Nikkei 225−0,07%39 931,98
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,95
  • GBP/EUR0,00%1,19
  • EUR/RUB0,00%102,65
  • 01.03.24, 13:52

Kristina Judina: kuidas rääkida töötajaga, kelle ambitsioonid pole vastavuses tema võimetega?

Vahest juhtub, et töötaja võimed ja eesmärgid ei lähe omavahel kokku. Temaga sellest rääkimine on üks keeruline vestlus, kuid kuulub juhi ülesannete hulka, sest inimeses valede ootuste hellitamine lõpeb sageli veelgi valusamalt, kirjutab 150pealist tiimi juhtiv Elisa teeninduse valdkonna juht Kristina Judina.
“Juhi asi on töötajate ambitsioonid ning nende vastavus reaalsetele võimetele ja hetkeolukorrale ära tajuda ning aidata inimestel mõista, mis on saavutatav ja mida peaks eesmärgini jõudmiseks tegema,” kirjutab Elisa teeninduse valdkonna juht Kristina Judina.
  • “Juhi asi on töötajate ambitsioonid ning nende vastavus reaalsetele võimetele ja hetkeolukorrale ära tajuda ning aidata inimestel mõista, mis on saavutatav ja mida peaks eesmärgini jõudmiseks tegema,” kirjutab Elisa teeninduse valdkonna juht Kristina Judina. Foto: Erakogu
Paljude inimeste eest vastutavad juhid puutuvad kokku äärmiselt erinevate isiksustega ning erinevate soovide ja võimetega töötajatega ning peavad suutma neid toetada ja suunata. Seda ka juhul, kui mõne inimese soovid ja ambitsioonid ei kattu tema tegelike võimete või tugevustega. Mõnikord tähendab see vestluste pidamist, kus tuleb leida tasakaal tõe rääkimise ja parima soovimise ning töömotivatsiooni hoidmise vahel.

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 24.01.25, 10:38
Telereklaam on tõhus ka sotsiaalmeedia ajastul
Kuula uue turundussarja esimest saadet
Uue saatesarja „Password” avasaates sukeldume emotsionaalse turunduse maailma ning analüüsime, miks emotsioonid mängivad reklaamis ja meedias tihti ratsionaalsest lähenemisest suuremat rolli.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Äripäeva TOPid

Tagasi Äripäeva esilehele