Täna avaldatud Baltika Grupi veebruarikuu müügitulemuste põhjal kasvas käive mulluse veebruariga võrreldes protsendi võrra.
- Baltika Grupi juhatuse esimees Meelis Milder. Foto: Andras Kralla
Konsolideeritud müügitulu jätkuvatest tegevusvaldkondadest ulatus rõivatootjal veebruaris 3,157 miljoni euroni. Eelmise aasta veebruaris oli võrreldav müügitulu 3,127 miljonit eurot, arvestamata jaemüüki Venemaal (295 000 eurot), mida loetakse lõpetatud tegevusvaldkonnaks.
Baltika veebruari jaemüük vähenes 7%, sealhulgas Eestis 7%, Lätis 4% ja Leedus 8%. Samuti vähenes 16% võrra e-poe müük. 41% kasvas mulluse veebruariga võrreldes hulgimüük, kaasa arvatud müük frantsiisipoodides, mille hulka lisandusid
Venemaal müüdud Baltika ärid. Viimast asjaolu arvesse võttes langes Baltika käive eelmise aasta sama perioodiga võrreldes ligi 8%.
Veebruaris avati uus Baltmani pood Tallinnas Ülemiste keskuses ja Bastioni pood Riias. Veebruari lõpu seisuga on Baltikal kokku 130 kauplust, neist 35 frantsiisikauplust.
Seotud lood
Leedu telekommunikatsiooniettevõte, UAB Consilium Optimum, mida tarbijad tunnevad Fastlinki kaubamärgina, käivitas 18. detsembrini kestva avaliku kolmeaastase võlakirjaemissiooni eesmärgiga kaasata 3 miljonit eurot, pakkudes investoritele 9% aastaintressi (ISIN code: LT0000411266, investment order cook code CSLSPO). Emissioon on tagatud ILTE 1,5 miljoni euro suuruse garantiiga.