Kiire kasv autokaubanduses kasvatas Tallinna Kaubamaja aastakäibe rekordilise 651,3 miljoni peale ning kasum paisus tublisti. Kas siit on investoril loota head dividendi?

- Selveri iseteeninduskeskkond
- Foto: Raul Mee
Tallinna Kaubamaja Grupi 2017. aasta neljanda kvartali müügitulu jäi 175 miljoni euro juurde, mis ületas möödunud aastat enam kui 7 protsendiga. Aasta lõikes teeniti 651,3 miljonit eurot – 8,8% rohkem kui 2016. aastal. Neljanda kvartali puhaskasum paisus 11,9 miljoni euroni, mis on 50% kõrgem eelmise aasta võrreldava perioodi kasumist. Kontserni 2017. aasta puhaskasum oli 29,8 miljonit eurot – kasv 16 protsenti.
Kaubamaja suutis kasvu näidata kõikides segmentides peale jalatsikaubanduse, mis jätkas kahanemist – aasta lõikes kukkus käive pea 14 protsenti, 12,4 miljonile eurole. Seevastu tuli Selveritest kaheksaprotsendine käibe pluss – müügitulu kokku oli 433 miljonit eurot. Kaubamaja segmendi käive kasvas aastaga 4,4 protsenti, 102,4 miljonile eurole. Autokaubanduse käive kasvas viiendiku võrra ja jõudis napilt 100 miljoni euro juurde.
"Grupi tulemus 2017. aasta neljandas kvartalis, aga samuti aasta kokkuvõttes, oli väga positiivne. Grupi peamised tegevussegmendid kasvatasid müügitulu oma turusegmendist kiiremini. Eriti jõulise müügitulu kasvuga paistis silma autosegment," kommenteeris grupi juhatuse esimees Raul Puusepp. Ta tõi välja, et ka e-poodide müük on hea ja parem kui teistel võrreldavatel e-poodidel.
"Viimaste aastate talve puudumine on õpetanud moekaupade hooajalisi varusid paremini juhtima, väljendudes IV kvartali paremas müügimarginaalis," ütles Puusepp. Grupi tööjõukulud on aastaga kasvanud 10,5% – osaliselt kasvas palgakulu ka kahe neljandas kvartalis lisandunud Selveri tõttu.
See teema pakub huvi? Hakka neid märksõnu jälgima ja saad alati teavituse, kui sel teemal ilmub midagi uut!