Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine
Tallinki reisijatevedu jätkas langust, kuid kaubavedu püsis
Tallink grupi reisijate arv langes septembris võrreldes mullusega 66,1%, kaubaveoühikuid veeti 0,5% vähem, teatas ettevõte.
Pandeemia ja kehtestatud piirangud on Tallinki veomahte oluliselt vähendanud.
Foto: Andras Kralla
Suurimal Eesti–Soome liinil kahanes reisijate arv 56,1%, 166 000 reisijani. Soome–Rootsi, Eesti–Rootsi ja Läti–Rootsi liinil oli protsentuaalne langus suurem. Lõplik reisijate arv oli septembris 243 000 inimest.
Tallink teatas, et tõstab oktoobrist Eesti ja Soome vahel kaubavedude hindu ning vähendab laevaliiklust, logistikafirmad kritiseerivad laevafirma otsust.
Viimane kolmest kevadel laevafirmade toetuseks mõeldud skeemist sai valitsuse heakskiidu, rahvusvahelistele reisifirmadele makstakse kevadise eriolukorra hüvitiseks 20 miljonit eurot.
Muuga sadamas laaditi hiljuti laev MV GREEN K MAX 1, mille pardale paigutati 68 500 tonni Eesti nisu. See on erakordne maht, mis näitab nii kodumaise teraviljasektori jõudu kui ka ekspordivõimekust. Scandagra Eesti viljaäri juht Marge Pähkel rõhutab, et taoline operatsioon eeldab sujuvat koostööd kogu väärtusahela ulatuses, head koostööd kokkuostjate vahel ja näitab, et Eesti suudab konkureerida maailma suurimate viljaeksportijatega.