Laevafirma Tallink vedas selle aasta novembris 376 997 reisijat, mis on ligikaudu võrdne eelmise aasta novembriga. Kasvu oli näha vaid Tallinna ja Helsingi vahelisel liinil.
Eesti-Soome liinil sõitis mitu korda enam reisijaid kui Eesti-Rootsi liinil. Kauba- ja autode vedu vähenes kõikidel Tallinki liinidel. Foto: Liis Treimann
Reisijate sõidukite arv vähenes kolme riigi peale 4,6%. Kaubaveoühikute maht vähenes 20,8%, ulatudes 26 547 ühikuni.
LHV Panga analüütikud hindavad Tallinki kolmanda kvartali tulemusi pigem negatiivseks ning ka tulevikuvaade on skeptiline, kuid siiski jätkatakse ostusoovitusega.
Mida õpiti Tallinki börsiletoomisest, kes kaupleb tänaseni allpool IPO hinda?
Kuigi info nii Infortari esmaemissiooni mahu kui ka muude detailide kohta selgub pärast prospekti avaldamist, poetab ettevõtte juhatuse esimees Ain Hanschmidt tänases "Investor Toomase tunnis" vihje aktsia hinna kohta.
Esmaspäeval suurima käibe teinud Tallinki aktsia tõusis, kuid ei jaksanud põhinimekirja suurema osa languse juures Balti koondindeksit rohelisse tõugata.
Ettevõtet ostes ja müües sõlmitakse siduv hinnakokkulepe alles üsna lõpus, kui on hinnatud firma väärtus ja tehtud hoolsusaudit ehk due diligence raport. Teinekord võib sellest selguda, et miljoniga kasumis ettevõte on hoopiski miljoniga kahjumis, räägiti saates.