Tallink Grupi tütarettevõte Tallink Silja OY ja Hollandi firma Centraal Orgaan Opvang Asielzoekers sõlmisid lepingu prahtida kruiisilaev Silja Europa kuueks kuuks välja.
Kruiisilaev Silja Europa prahitakse kuueks kuuks välja.
Foto: Reuters/Scanpix
Kruiisilaeva prahtimine algab 1. jaanuaril, seisab börsiteates. Lepingut on ka võimalus kolm korda pikendada ning seda esmalt seitsme kuu võrra. Järgmised kaks pikendamist tehakse juba kuue kuu võrra.
Sel kevadel hüppeliselt kaubaveopiletite hinda tõstnud Tallink kaotab konkurentidele turuosa, sest ühe otsa pileti hind on keskmiselt 80 eurot kallim ning autovedajad väldivad igal võimalusel Tallinki laevu.
Kuigi laevandussektoris on regulatsioonide hulk muret tekitavalt suur ja uue põlvkonna lahendusi kütuse tarbimisel pole, on Tallink pühendunud olemasolevate süsteemide parendamisele ja toonud sõitma ka uusi aluseid, ikka selleks, et CO₂jalajälge vähendada.
„Põllumajandust kritiseeritakse, et see on suur saastaja ning sellepärast tahtsime teada saada, kui halvad siis tegelikult oleme,“ räägib saates Eesti suurima kodumaisel kapitalil tegutseva põllundusettevõtte Agrone Grupi juhatuse liige Margus Muld.