Eesti riigi edu valemiks on läbipaistev ja kõiki võrdselt kohtlev asjaajamine, kokkulepped, nagu ilmsiks tulnud minevikudiilid Tallinki ja Tallinna Sadama vahel tüürivad meid vastupidises suunas, kirjutab Äripäev juhtkirjas.
Tallinna Sadama ja Tallinki erikokkuleppeid, millest Äripäev äsja kirjutas, võib näha ühe väikese riigi kahe suure ettevõtte omavahel kenasti läbisaamisena. Aktsiaselts Tallinna Sadam kuulub riigile, Eesti päritolu Tallink Grupp annab aga tööd tuhandetele inimestele. Sadamale muidugi kah.
Börsifirma Tallink Grupp sai aastate jooksul riigile kuuluvalt Tallinna Sadamalt sadamatasude erikokkuleppe järgi miljonite eurode eest soodustusi, teistele reisijaid vedavatele konkurentidele tuleb selline ebavõrdne kohtlemine praegu suure üllatusena.
Tallinki ja Tallinna Sadama reisijatasu erikokkuleppe sõlmimise aegse majandusministri Juhan Partsi sõnul on sadama töötajate jutt, et sadamatasud otsustati ministeeriumi tasandil, sada protsenti vale.
Eestis visatakse ära 51% katkistest töörõivastest, millest 30% jõuab prügilatesse, paljastab Norstati uuring. Lindström aga parandab ja digitaliseerib töörõivaid, vähendades jäätmete hulka ja suurendades tööstuste efektiivsust.