• OMX Baltic0,32%292,3
  • OMX Riga0,43%914,95
  • OMX Tallinn0,22%1 913,6
  • OMX Vilnius−0,12%1 259,03
  • S&P 5000,37%6 796,29
  • DOW 300,48%47 311
  • Nasdaq 0,65%23 499,8
  • FTSE 100−0,06%9 771,52
  • Nikkei 2251,34%50 883,68
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,87
  • GBP/EUR0,00%1,14
  • EUR/RUB0,00%93,73
  • OMX Baltic0,32%292,3
  • OMX Riga0,43%914,95
  • OMX Tallinn0,22%1 913,6
  • OMX Vilnius−0,12%1 259,03
  • S&P 5000,37%6 796,29
  • DOW 300,48%47 311
  • Nasdaq 0,65%23 499,8
  • FTSE 100−0,06%9 771,52
  • Nikkei 2251,34%50 883,68
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,87
  • GBP/EUR0,00%1,14
  • EUR/RUB0,00%93,73
  • 26.10.17, 14:00
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Äripäeva kullafond: kuidas luua hittmängu?

Kuidas luua hitist mobiilimängu ning miks on mängude loomisel tehnoloogiast tähtsam inimese loodud maagia, on tänase saate teema.
Äripäeva kullafond: kuidas luua hittmängu?
Saates on külas ettevõtte Creative Mobile asutaja Vladimir Funtikov, kellega vestles Äripäeva ajakirjanik Urmo Andresoo. Saade jõudis esimest korda kuulajateni 2017. aasta suvel Äripäeva senises veebiraadios Äripäev Eetris.

Seotud lood

Hetkel kuum

Podcastid

Tagasi Äripäeva esilehele