15. mai • 1 min
Jaga lugu:

Kuidas Eesti ettevõtjad oma tooteid Amazoni viivad?

Mihkel Moosel (Amazoni agentuuri "Digital Merchant" asutaja)
Egle Raadik-Gonchev (Scandinavian OÜ juhatuse liige, koolitaja)
Mihkel Moosel (Amazoni agentuuri "Digital Merchant" asutaja) Egle Raadik-Gonchev (Scandinavian OÜ juhatuse liige, koolitaja)  Foto: Andres Haabu

Äripäeva raadiosaates "Globaalne pilk" uurime, kuidas Eesti ettevõtjad oma tooteid maailma suurimatesse digipoodidesse, eeskätt Amazoni viivad.

Avastame ka uue elukutse nimega private laberer. Stuudios on külas Scandinavian OÜ juhatuse liige, internetiturundaja ja koolitaja Egle Raadik-Gonchev ja Mihkel Moosel, kes asutas Amazoni agentuuri Digital Merchant. Agentuuri kaudu teenindab ta eelkõige Eesti tootmisettevõtteid ja aitab neil Amazoni kui kasumlikku ekspordikanalit avada.

Saatejuht Liis Amor.

Jaga lugu:
Hetkel kuum Äripäevas

Sellel veebilehel kasutatakse küpsiseid. Veebilehe kasutamist jätkates nõustute küpsiste kasutamisega. Loe lähemalt