• OMX Baltic0,79%298,35
  • OMX Riga0,11%865,53
  • OMX Tallinn0,31%1 953,47
  • OMX Vilnius1,33%1 157,63
  • S&P 5001,92%5 389,18
  • DOW 301,26%39 681
  • Nasdaq 3,01%16 791,8
  • FTSE 1000,9%8 403,18
  • Nikkei 2251,89%34 868,63
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,88
  • GBP/EUR0,00%1,17
  • EUR/RUB0,00%94,36
  • OMX Baltic0,79%298,35
  • OMX Riga0,11%865,53
  • OMX Tallinn0,31%1 953,47
  • OMX Vilnius1,33%1 157,63
  • S&P 5001,92%5 389,18
  • DOW 301,26%39 681
  • Nasdaq 3,01%16 791,8
  • FTSE 1000,9%8 403,18
  • Nikkei 2251,89%34 868,63
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,88
  • GBP/EUR0,00%1,17
  • EUR/RUB0,00%94,36
  • 28.05.19, 14:00
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Virtuaal- ja liitreaalsuse pealetung turunduses on vältimatu

Äripäeva raadiosaates "Eetris on Tallinna Ülikool" tuli juttu uutest turundustrendidest eeskätt hariduses ja saime teada, kuidas uusi sisseastujaid ülikooli meelitatakse.
Tallinna Ülikooli turundusjuht Kadri Kiigema
  • Tallinna Ülikooli turundusjuht Kadri Kiigema
  • Foto: Liis Amor
Külas oli Kadri Kiigema, kes on andragoogika bakalaureuse ja haridusjuhtimise magistriõppe vilistlane ning TLÜ turundusjuht, turundus- ja kommunikatsiooniosakonna juhataja.
Saadet juhtis Liis Amor.
Saade valmib koostöös Tallinna Ülikooliga.
Kuula podcasti siit:

Seotud lood

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Podcastid

Tagasi Äripäeva esilehele