• OMX Baltic0,22%300,68
  • OMX Riga0,06%893,52
  • OMX Tallinn0,12%2 071,16
  • OMX Vilnius0,3%1 206,04
  • S&P 5000,83%6 279,35
  • DOW 300,77%44 828,53
  • Nasdaq 1,02%20 601,1
  • FTSE 1000,00%8 822,91
  • Nikkei 2250,06%39 810,88
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,85
  • GBP/EUR0,00%1,16
  • EUR/RUB0,00%92,85
  • OMX Baltic0,22%300,68
  • OMX Riga0,06%893,52
  • OMX Tallinn0,12%2 071,16
  • OMX Vilnius0,3%1 206,04
  • S&P 5000,83%6 279,35
  • DOW 300,77%44 828,53
  • Nasdaq 1,02%20 601,1
  • FTSE 1000,00%8 822,91
  • Nikkei 2250,06%39 810,88
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,85
  • GBP/EUR0,00%1,16
  • EUR/RUB0,00%92,85
  • 27.03.23, 16:26

Teenindajate vähese väärtustamise süü langeb firmade kaela

Kuu algul avaldatud Nortstati uuringu tulemustest selgub, et vaid iga kolmas teenindaja tunneb, et on väärtustatud. See on otseselt seotud sellega, kuidas ettevõttes on põhimõtted paika pandud, selgitab hea teeninduse kuul Äripäeva raadios Tele2 müügijuht Veiko Reimand.
"Teeninduse teejuhi" saate külalised, parim teenindaja 2020 Triin Ollino, hea teeninduse kuu algataja Urmas Kõiv ja Tele2 müügitreener Veiko Reimand.
  • "Teeninduse teejuhi" saate külalised, parim teenindaja 2020 Triin Ollino, hea teeninduse kuu algataja Urmas Kõiv ja Tele2 müügitreener Veiko Reimand.
  • Foto: Äripäev
See, kuidas teenindajad end meeskonnas ja tööpostil tunnevad, saab alguse ettevõttest, leiab Reimand saates “Teeninduse teejuht”. “Sõltub, milline on ettevõtte kontseptsioon – kas tahame väärtustada või me maksame võimalikult vähe ja nõuame võimalikult palju.”
Hea teeninduse kuu ja parima teenindaja konkursi algataja Urmas Kõiv laiendab saates Reimandi mõtet. “Lepime ühes asjas kokku kogu ühiskonnas. Teenindaja töö on väga oluline töö. Teenindaja on see, kes lõpuks raha koju toob.” Kõiv usub, et teenindaja ametikoha vähene väärtustamine on kinni kõigis ühiskonnaliikmetes ja mõtteviisi muutust tuleks alustada iseendast.
Parima teenindaja konkursi 2020. aastal võitnud Triin Ollino nõustub saatekülalistega, et teenindaja kiitmine ja märkamine on väga oluline, ja toob välja, et tema hinnangul on kõige suuremaks tunnustuseks, kui teenindajaid kutsutakse teise ettevõttesse tööle otse tööpostil olles. “See on ka väga suur tunnustus tööandjale, kui kolleeg ei lähe töölt ära ja jääb meie juurde,” ütles Ollino.

Artikkel jätkub pärast reklaami

Saates “Teeninduse teejuht” räägitakse teenindaja ametikohast. Saatest kuuleb, mida teenindajad vajavad, et tunda end väärtustatuna, mida saab ettevõte teha, et oluline amet tõuseks hinda, ja kas teenindaja amet liigub lähitulevikus vahepeatusest elukutsena vaadeldavaks.
Saatekülalised toovad ka häid näiteid sellest, kuidas on omavalitsused klienditeeninduse taseme tõstmiseks ettevõtetega seljad kokku pannud.
Saadet juhib Mai Kroonmäe.
Parim teenindaja: suurim tunnustus on värbamiskatse otse tööpostil
00:00

Seotud lood

Äriplaan 2026

Äriplaan 2026

Uurime välja Eesti majanduse arengusuunad 2026. aastal, et ettevõtjatel ja tippjuhtidel oleks, millele tuginedes järgmist aastat planeerida.

Kas eksport ja kaitsetööstuse areng võiksid Eesti majandusele uue käigu sisse aidata? Kuidas näevad Põhjamaade ettevõtjad ja tippjuhid Eesti võimalusi rahvusvahelisel areenil ning kas nad plaanivad siia investeerida? Kuhu investeerivad ning millele tõmbavad pidurit Eesti ettevõtjad? Missugune on riigi äriplaan 2026. aastaks? Kõigile nendele küsimustele saad vastuse 17. septembril Eesti mõjukaimal majanduskonverentsil Äriplaan!

Enda kogemust tulevad Eestisse jagama ülemaailmse ulatusega Rootsi masina- ja metallitööstusettevõte Hanza AB asutaja ja tegevjuht Erik Stenfors ning Telia Company president ja tegevjuht Patrik Hofbauer.

  • Toimumisaeg:
    17.09.2025
  • Alguseni:
    2 k 11 p 5 t
  • Toimumiskoht:
    Tallinn

Hetkel kuum

Podcastid

Tagasi Äripäeva esilehele