• OMX Baltic0,15%294,82
  • OMX Riga−0,25%914,6
  • OMX Tallinn−0,19%1 981,98
  • OMX Vilnius0,45%1 234,38
  • S&P 500−0,05%6 584,29
  • DOW 30−0,59%45 834,22
  • Nasdaq 0,44%22 141,1
  • FTSE 1000,04%9 286,55
  • Nikkei 2250,89%44 768,12
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,85
  • GBP/EUR0,00%1,16
  • EUR/RUB0,00%96,97
  • OMX Baltic0,15%294,82
  • OMX Riga−0,25%914,6
  • OMX Tallinn−0,19%1 981,98
  • OMX Vilnius0,45%1 234,38
  • S&P 500−0,05%6 584,29
  • DOW 30−0,59%45 834,22
  • Nasdaq 0,44%22 141,1
  • FTSE 1000,04%9 286,55
  • Nikkei 2250,89%44 768,12
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,85
  • GBP/EUR0,00%1,16
  • EUR/RUB0,00%96,97
  • 16.02.24, 14:00

Mängustamine – kuidas see aitab ettevõtte turunduse uuele tasemele viia

Seekordses "Digiturunduse praktikumi" saates räägivad Adacti asutaja ja juht Kalev Kärpuk ja saatejuht Priit Kallas Dreamgrow’st mängustamisest ning sellest, kuidas see aitab ettevõtetel kliente rohkem endaga siduda.
Priit Kallas ja Kalev Kärpuk.
  • Priit Kallas ja Kalev Kärpuk.
  • Foto: Äripäev
Saates saab vastuse, mis asi on mängustamine, kuidas on seda kõige mõistlikum kasutada, millistele ettevõtetele see üldse sobib ning ka see, mis võiksid mängustamise kampaania eesmärgid olla.
Kuna mängustamise puhul on tegemist mängulise tegevusega, siis arutletakse saates ka selle üle, kui keeruliseks võiks mängu üles ehitada, et kliendid poole pealt ära ei kaoks. Millised võiksid olla võiduvõimalused ning mida anda preemiaks mängus osalejatele? Kuidas mängustamisega lojaalsust kasvatada ning lojaalsuspunkte jagada, et see motiveeriks klienti?
Lisaks praktilistele soovitustele tuuakse saates ka põnevaid reaalseid näiteid, mis on töötanud.

Artikkel jätkub pärast reklaami

Mängustamine – kuidas see aitab ettevõtte turunduse uuele tasemele viia
00:00

Seotud lood

Hetkel kuum

Podcastid

Tagasi Äripäeva esilehele