Suured kruiisilaevad veedavad Tallinnas kauem aega kui varem, ja tänada selle eest võib ilma.

- Kruiisilaev Tallinnas.
- Foto: Raul Mee
Tallinna Sadama reisilaevaliinide ja kruiiside ärisuunajuht Ingrid Berezin tõdeb, et Tallinna eelistatakse aina enam Helsingile. "Enam ei kiirustata Helsingisse, vaid vaadatakse ilma ja jäädakse Tallinna pikemalt. Üleüldiselt on külastuste aeg sellel hooajal pikenenud ja ma näen seda trendi ka järgmistel aastatel," rääkis ta.
See teema pakub huvi? Hakka neid märksõnu jälgima ja saad alati teavituse, kui sel teemal ilmub midagi uut!
Seotud lood
Eestlane reisib ka tänavu palju, kinnitas Eesti turismiäri ühe lipulaeva Estraveli turundusdirektor Airi Ilisson Äripäeva raadio hommikuprogrammis. Pakettreise tellivate kohalike klientide seas hinnatakse sihtkohana järjest kõrgemalt Ida-Euroopat. "Moodne retro," iseloomustas Ilisson endisi sotsialismimaid.
20. sajandi alguses omandas Tallinna sadam tänu kohalike ettevõtjate lobitööle ja Peterburi sõjalistele plaanidele ühe Euroopa võimsaima jäälõhkuja. Kuid Tsar Mihhaili ehitajad aimasid vaevalt, et sellest saab mitte ainult üks Eesti väärtuslikumaid kaubandusvarasid, vaid ka Soome päästja punasest ohust.
Eesti ehitus- ja montaažitööde ettevõte Rivest on viimastel aastatel teinud olulise sammu edasi: kui varem tegelesid nad peamiselt montaazitöödega, on ettevõte nüüd laienenud ka peatöövõtjate hulka ning laiendanud tegevust Skandinaaviasse. Selle kasvuga kaasnes vajadus paindliku ja töökindla IT-tugiteenuse järele, mis toetaks mitme asukohaga meeskonda ja võimaldaks ettevõttel keskenduda oma põhitegevusele.