Artikkel
  • Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine.

    Soovitused kütusekulu kokkuhoiuks masinapargis

    Vaadates viimase aja trendi Eesti kütuseturul, siis on märgata olulist kütusehinna kallinemist. Üle 1,4€ suurust kütuste liitrihinda pole me ammu harjunud nägema, kuid nüüd on see muutumas uueks reaalsuseks ja tanklaketid prognoosivad hindade tõusmist 1,6€ liitri kohta. Seega on sõidukipargi kulude optimeerimine antud situatsioonis ainuke võimalus kalli kütusehinna vastu võitlemiseks.

    Navirec.com ulatab Teie ettevõttele abikäe!

    Pakume juba 13 aastat parimat sõidukipargihalduse ja GPS-jälgimise teenust ning meil on kliente kõikjal maailmas. Navirec teenust kasutades on ettevõtted saavutanud kulude kokkuhoidmises muljetavaldavaid tulemusi. Oleme kindlad, et Navirec teenus sobib ideaalselt nii suurele, keskmistele kui ka väikestele ettevõtetele sõidukipargi kulude vähendamiseks.

    Säästad kütust vähendades tühikäigul töötava mootori tööaega!

    Kui liiklusummikus ja punase fooritule taga töötava mootoriga seismine on paratamatu ja arusaadav, siis niisama mugavusest töötava mootoriga kohapeal seismine ilma mõjuva põhjuseta on arusaamatu ning tekitab ettevõttele märkimisväärse kütusekulu.
    Naviec on teinud jõudeaja ehk mootori tühikäigul töötamise jälgimise sõidukipargi haldajale väga mugavaks ja lihtsaks. Navirec lahenduses on suurepärased raportid, kus saab iga sõiduki kohta eraldi kätte jõudeaja raporti kui ka saab näha koondraportit terve sõidukipargi kohta. Raporteid on võimalik muuta vastavalt oma ettevõtte vajadustele.

    Selge ülevaade sõidukipargi kulukohtadest!

    Andes oma ettevõtte sõidukipargi haldajale võimaluse saada vajaliku infoga raporteid, saavad nad teha väga täpseid analüüse juhtide sõiduvõtete kohta. Sedasi on võimalik oluliselt säästa kütusele ja hooldusele kuluvat raha.
    Raportist näeb koheselt ära juhid kellel on suurim mootori tühikäigul töötamise aeg. Nende juhtidega saab sel teemal vestelda ning selgitada vajadust mootor kohapeal tühikäigul seistes välja lülitada.

    Navirec lahendusega säästad 18% jõudeajal kulutatud kütusest!

    Toome siinkohal näite ühest meie kliendist, kelle sõidukiparki kuulub 100 veoautot. Selle ettevõtte igakuine tühikäigul mootori töötamisele kulutatud kütuse kogus oli algselt enne Navirec lahenduse kasutusele võtmist ühes kuus 7000 liitri. Tänaseks on ettevõtte Navirec lahenduse kasutusele võtnud ja igakuine tühikäigul mootori töötamisele kuluv kütuse kogus ühes kuus on vähenenud 1234 liitrit. Arvestades tänast kütuse hinda 1,4€/l teeb see rahalise säästu ühes kuus 1727€. Aastaga säästab ettevõtte tühikäigul mootori töötamise aja vähendamisega 14808 liitrit. Arvestades tänast kütuse hinda 1,4€/l teeb see rahalise säästu 20731€ aastas.
    Selle 20731 euro eest, mis kulus lihtsalt veoautode mootori tühikäigul töös hoidmisele aastas, saab ettevõte liisida juurde veoauto ning pakkuda oma teenuseid suuremale hulgale klientidele, teenides seeläbi suuremat kasumit.
    Selle 20731 euro eest, mis kulus lihtsalt veoautode mootori tühikäigul töös hoidmisele aastas, saab ettevõte liisida juurde veoauto ning pakkuda oma teenuseid suuremale hulgale klientidele.Foto: Navirec
    Tehnika arenedes täiustuvad pidevalt GPS jälgimisseadmed ning need võimaldavad koguda väga erinevaid andmeid, et sõidukipark ökonoomsemaks muuta.

    Hea abimees

    Navirec lahendus aitab analüüsida kuidas juht sõidukit kasutab ja teha järeldusi efektiivsemate juhtimisvõtete valimiseks. Lahendusest näeb, mida on sõidukijuht teinud, et kütust maksimaalselt vähe või ebamõistlikult palju kulutada. Selleks jälgitakse tema sõidu juures erinevaid parameetreid – juhi sõidustiil, tühikäigul mootori töötamise aega, äkiliselt gaasipedaali vajutamist ja äkilist pidurdamist, mootori pöördeid koos madalate ja kõrgete käikude kasutamisega, sõidukiirust, piirkiirustest kinnipidamist liikluses ning suurel kiirusel kurvide läbimist.

    Raha, mida hea juht aastas säästab, ulatub tuhandetesse eurodesse!

    Navirec GPS seadmed on varustatud kaasaegse tehnoloogiaga, mis võimaldavad jälgida juhi sõidustiili. Lisavõimalusena saame paigaldada sõidukitesse väikese kõlari, mis annab sõidukijuhile heliga märku nendest tegevustest, mis kütust kulutavad.
    Näiteks annab kõlar töötava mootoriga kohapeal seisvale juhile heliga märku, et on aeg mootor välja lülitada, kui see on töötanud tühikäigul juba üle kolme minuti. Sellise lihtsa teavituse tulemusel väheneb jõudeaeg vähemalt 10%.

    Sõidukijuhtide sõidustiili näitaja paraneb vähemalt 20%

    Märgatav kulude kokkuhoid tuleb ka sellisete juhtide pealt, kes on äkilisema sõidustiiliga - kiirendavad ühe foori alt gaas põhjas teiseni ja pidurdavad ebamõistlikult järsult kohtades, kus saaks vaikselt hoo maha pidurdada.

    Säästad sõiduki hoolduse kuludelt!

    Esialgu võib mõelda, et sellise sõidustiiliga juht kulutab ainult rohkem kütust võrreldes ökonoomsemalt sõitvate juhtidega, siis tegelikult kulutab äkilisema sõidustiiliga juht sõidukit tunduvalt rohkem. Sellise juhi sõidukil kuluvad kiiremini rehvid, piduriklotsid, veermik ja muud kuluosad, mis suurendavad märgatavalt sellise juhi kasutuses oleva ettevõtte sõiduki hoolduskulusid.
    Raportite kasutamine ja andmete kättesaamine on Navireci lahendusest lihtne ja mugav.Foto: Navirec

    Raportite mooduli kasutamine on lihtne!

    Võib julgelt öelda, et raportite kasutamine ja andmete kättesaamine Navirec lahendusest on väga lihtne ja mugav. Olles Navirec lahenduse kasutusele võtnud, leiate sisse logides raportite moodulist üles kõik vajalikud näidisraportid. Minimaalse ajaga saate näidisraportitest kohandada oma ettevõtte sõidukipargile sobivad raportid. Oleme teinud väga mugavaks tekitada raportites juurde spetsiifilisi lisaväljasid, mida Teie ettevõte lisaks vajab.
    Raporteid saab panna automaatselt genereerima soovitud perioodi tagant ning ka automaatselt saatma neid õigetele inimestele Teie ettevõttes.

    Soovid oma ettevõttes raha säästa?

    Kui JAH!, siis võta meie abivalmis meeskonnaga ühendust ja koostöös leiame lahenduse, mis sobib kõige paremini just teie ettevõtte autopargile.
    Navirec müügiosakonnaga saab ühendust telefonil 5660 6245 või [email protected], www.navirec.com
    Jaak Nirk, Avalike suhete juht, GSMvalve OÜ
  • Hetkel kuum
IT-ettevõtte juht: tehisaru tuleb taltsutada
Tehisintellekt, mis tänavu hakkab mõjutama mitut valdkonda meditsiinist julgeoleku ja keskkonnani, aitab teha hüppe, mis toob Eesti taas digitaalse arengu eesliinile, kirjutab Tietoevry Create’i Baltikumi juht Valērija Vārna.
Tehisintellekt, mis tänavu hakkab mõjutama mitut valdkonda meditsiinist julgeoleku ja keskkonnani, aitab teha hüppe, mis toob Eesti taas digitaalse arengu eesliinile, kirjutab Tietoevry Create’i Baltikumi juht Valērija Vārna.
Nõrk tehnoloogiasektor surus USA turud taas langusele
Kuna tehnoloogiasektor ilmutas nõrkust, siis langesid langesid kolmapäeval taas kõik kolm suurt USA indeksit: Nasdaq kukkus kõige rohkem -1,15%, S&P 500 odavnes -0,58% ning Dow 30 taandus -0,12%. Indeksid langesid neljandat päeva järjest, mis tähendab pikimat kaotuste seeriat alates jaanuarist.
Kuna tehnoloogiasektor ilmutas nõrkust, siis langesid langesid kolmapäeval taas kõik kolm suurt USA indeksit: Nasdaq kukkus kõige rohkem -1,15%, S&P 500 odavnes -0,58% ning Dow 30 taandus -0,12%. Indeksid langesid neljandat päeva järjest, mis tähendab pikimat kaotuste seeriat alates jaanuarist.
Articles republished from the Financial Times
Reaalajas börsiinfo
Graafikud: võrdle, kuidas sinu maakonnas ärid hakkama saavad
Kogu Eesti tundis 2023. aastal, kuidas majanduslikult keeruline aeg tegi oma töö. Ettevõtete koondamiste ja pankrottide tagajärjel vähenes töökohtade arv ja suurenes töötute hulk. Kuigi palgakasv jätkus, oli see hulga väiksem kui aasta varem. Vaatluse alla võtsime sel korral kaks maakonda, mis jäävad Harjumaalt ja Tallinnast vaadates Eesti teise otsa: Valgamaa ja Võrumaa. Need naabermaakonnad külgnevad Läti­ piiriga, mis võiks anda vähemalt geograafilise eelise ekspordiks.
Kogu Eesti tundis 2023. aastal, kuidas majanduslikult keeruline aeg tegi oma töö. Ettevõtete koondamiste ja pankrottide tagajärjel vähenes töökohtade arv ja suurenes töötute hulk. Kuigi palgakasv jätkus, oli see hulga väiksem kui aasta varem. Vaatluse alla võtsime sel korral kaks maakonda, mis jäävad Harjumaalt ja Tallinnast vaadates Eesti teise otsa: Valgamaa ja Võrumaa. Need naabermaakonnad külgnevad Läti­ piiriga, mis võiks anda vähemalt geograafilise eelise ekspordiks.
Gasellid
Kiiresti kasvavate firmade liikumist toetavad:
Gaselli KongressAJ TootedFinora BankGBC Team | Salesforce
Metallitööstus sunnib end raskel ajal vastu võtma iga töö
Ekspordile suunatud Viljandimaa metallitööstusettevõte Metest tunnetab praegu kõige raskemat aega. See tähendab, et enam ei saa valida tehtavat tööd, vaid vastu tuleb võtta kõik pakutav.Kuigi praegu valitseb majanduslikult keeruline aeg, kavatseb Metest Steel siiski kindlalt laieneda.
Ekspordile suunatud Viljandimaa metallitööstusettevõte Metest tunnetab praegu kõige raskemat aega. See tähendab, et enam ei saa valida tehtavat tööd, vaid vastu tuleb võtta kõik pakutav.Kuigi praegu valitseb majanduslikult keeruline aeg, kavatseb Metest Steel siiski kindlalt laieneda.
Uus linnavõim vahetas välja Tallinna Hambakliiniku nõukogu ja juhi
SA Tallinna Hambakliiniku nõukogu kutsus alates tänasest tagasi juhatuse esimehe Maksim Volkovi, kelle juhitud linnaasutuses paljastas audit autoritaarse juhtimise ja lepingud omadega.
SA Tallinna Hambakliiniku nõukogu kutsus alates tänasest tagasi juhatuse esimehe Maksim Volkovi, kelle juhitud linnaasutuses paljastas audit autoritaarse juhtimise ja lepingud omadega.
Kas rohepööre tähendab eurokommunismi? Või on see lihtsalt üks utoopia?
Küsimusele, kas rohepööre tähendab seda, et oleme sunnitud hakkama ehitama eurokommunismi, vastab Erik Moora, et kahetsusväärselt on keskkonnateemad, mis muidu vabades ühiskondades ei ole vaidlusobjekt, ära ideologiseeritud, nii et praegu näeme, kuidas poliitilised vastased vaidlevad mitte sisu üle, vaid selle üle, miks midagi teha ei saa. Samas on ilmne, et kuna inimtegevus ületab planeedi talumisvõime piire mitmekordselt, pole samamoodi jätkamine võimalik.
Küsimusele, kas rohepööre tähendab seda, et oleme sunnitud hakkama ehitama eurokommunismi, vastab Erik Moora, et kahetsusväärselt on keskkonnateemad, mis muidu vabades ühiskondades ei ole vaidlusobjekt, ära ideologiseeritud, nii et praegu näeme, kuidas poliitilised vastased vaidlevad mitte sisu üle, vaid selle üle, miks midagi teha ei saa. Samas on ilmne, et kuna inimtegevus ületab planeedi talumisvõime piire mitmekordselt, pole samamoodi jätkamine võimalik.
Volkswagen Golf 50: kuidas Põrnika järeltulijast kujunes hea auto mõõdupuu
Märtsi lõpus möödus pool sajandit päevast, mil algas Volkswagen Golfi tootmine. Ikoonilise Põrnika järeltulijast sai ettevõtte jaoks veelgi olulisem mudel.
Märtsi lõpus möödus pool sajandit päevast, mil algas Volkswagen Golfi tootmine. Ikoonilise Põrnika järeltulijast sai ettevõtte jaoks veelgi olulisem mudel.
Viljar Arakas ja Robert Kitt said eelarvenõukokku
Eesti Panga nõukogu nimetas teisipäeval toimunud istungil ametisse Eesti eelarvenõukogu uue koosseisu, mis alustab tööd mai keskpaigas.
Eesti Panga nõukogu nimetas teisipäeval toimunud istungil ametisse Eesti eelarvenõukogu uue koosseisu, mis alustab tööd mai keskpaigas.
Ulub koos huntidega: Wolf Groupi kaks tütart tegutsevad Venemaal rahulikult edasi
Eesti ehitusvahutootja Wolf Group jätkab äri Venemaal: Delovõje Vedomosti veendus, et mõlemad ettevõtte tütarfirmad tunnevad ennast hästi, nimetavad sõda spetsoperatsiooniks ja plaanivad aktiivselt Narva jõe taga areneda.
Eesti ehitusvahutootja Wolf Group jätkab äri Venemaal: Delovõje Vedomosti veendus, et mõlemad ettevõtte tütarfirmad tunnevad ennast hästi, nimetavad sõda spetsoperatsiooniks ja plaanivad aktiivselt Narva jõe taga areneda.