• OMX Baltic−0,15%294,29
  • OMX Riga−0,04%916,34
  • OMX Tallinn−0,38%1 978,33
  • OMX Vilnius0,07%1 233,91
  • S&P 5000,47%6 615,28
  • DOW 300,11%45 883,45
  • Nasdaq 0,94%22 348,75
  • FTSE 100−0,07%9 277,03
  • Nikkei 2250,16%44 841,65
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,85
  • GBP/EUR0,00%1,16
  • EUR/RUB0,00%97,67
  • OMX Baltic−0,15%294,29
  • OMX Riga−0,04%916,34
  • OMX Tallinn−0,38%1 978,33
  • OMX Vilnius0,07%1 233,91
  • S&P 5000,47%6 615,28
  • DOW 300,11%45 883,45
  • Nasdaq 0,94%22 348,75
  • FTSE 100−0,07%9 277,03
  • Nikkei 2250,16%44 841,65
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,85
  • GBP/EUR0,00%1,16
  • EUR/RUB0,00%97,67
  • 19.01.96, 00:00
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Uus Honda Civic ehmatab tigeda näoga

Honda Civicut toodetakse 1972. aastast. Ehkki neid on toodetud juba üle 10 miljoni auto, ei kavatse Honda tuntud kaubamärgist loobuda ja lasi sügisel välja uue kuuenda põlvkonna mudeli.
Esimese mulje uuendatud Civicust andis juba varem turule toodud viieukseline versioon, oktoobris lisandusid kolme- ja neljaukselised versioonid. Kevadel laieneb mudelivalik kaheukselise kupeeversiooniga. Nagu viienda põlvkonna kupeeversiooni, nii hakatakse ka uut kupeed tootma USAs.
Väliselt erinevaid modifikatsioone ühendab sama teljevahe, suurenenud siseruum ja jõuallikad. Kõik Civicu-seeria mootorid on neljasilindrilised, 16 klapiga. Erinevaid versioone on kolm -- 1,4-liitrine (90 hj), 1,5-liitrine (115 hj) ja 1,6-liitrine (160 hj). Põhivarustuses kasutatakse viiekäigulist käsitsi lülitatavat käigukasti, soovi korral saab auto ka automaatkäigukastiga. Veavad esirattad. Tavalise neljakäigulise automaatkäigukasti kõrval pakub Honda 1,6-liitrise mootoriga varustatud modifikatsioonil esmakordselt ka variaatormehhanismiga (CVT) mudelit. Mõneti üllatuslikult on just selle modifikatsiooni näol tegu ärksaima Civicuga, mis on vastavast käsitsi lülitatava käigukastiga modifikatsioonist 400 m pikkusel lõigul 0,1 s võrra kiiremgi.

Artikkel jätkub pärast reklaami

Väliselt on märgatavalt suuremate esilaternatega uus Civic oma eelkäijast tunduvalt agressiivsem, mõjudes väikeauto kohta üsna ebatavaliselt. Loodetavasti peitub tigeda ilme taha siiski meeldiv väikeauto.

Seotud lood

Hetkel kuum

Podcastid

Tagasi Äripäeva esilehele