Veebruari keskel avatakse bensiinijaam Risti-Virtsu ja Lihula-Pärnu maantee ristumiskohas. Tankla projekteerisid arhitektid Vilen Künnapu ja Ain Padrik ning hoone ehitas AS Koger & Sumberg Pärnu. Ehituse üldmaksumus on ligi 6 miljonit krooni, millest ehituskulud moodustvad 4,5 miljonit krooni. Peale kütuse müümiskoha avatakse tanklas kohvik ja kauplus. Autopesulat ja remondikoda tankla ei sisalda, sest nende teenuste järele arvati nõudlus puuduvat. ETA
Tallinnas Roosikrantsi tänavale rajatava Tallinna Panga uue peakontori ehitusel on alanud hoone vundamendi rajamine. Tallinna Panga direktori Leho Lugna sõnul on ehitajad seni tõstnud ümber trasse ja ehitanud jalakäijate tunnelit ning nüüd käib ka hoone vundamendi rajamine.
Lugna kinnitusel kulgeb ehitus plaanipäraselt -- umbes 12 000m² üldpinnaga hoone valmib 1997. aasta kevadel. Ehituse lõplik pro- jekt ei ole Lugna väitel veel valminud ja projekteerimine jätkub paralleelselt ehitamisega. Tallinna Pank ehitab projektijuhi põhimõttel. Projektijuht AS Normani Linnagrupp korraldab nii peahoone ehituse projekteerimist, komplekteerimist kui ka vähempakkumisi. Kõik ehituslõigud valmivad vähempakkumiskonkursside põhimõttel. BNS
Artikkel jätkub pärast reklaami
Otsus Hoiupanga peakorteri uue ehitamiseks langetati eelmise aasta IV kvartalis ja esialgsete prognooside kohaselt võiks ehitus valmida 1997. a, ütles panga finantsdirektor Priit Haller.
Ta lisas, et informatsioon, nagu oleks Hoiupanga uue peakorteri asukohaks on juba välja valitud Tatari ja Sakala tänaval asuv krunt, on enneaegne ja ta ei oska öelda, millisest allikast see teade pärineb. Praeguse seisuga on toimunud võimaliku ehituskoha üle pikad läbirääkimised erinevate omanikega, kuid kindlaks seda määratud ei ole, märkis Haller. Ta lisas, et koht püütakse välja valida nii kiiresti kui võimalik ning on tõenäoline, et see tuleb kesklinna. ETA
Riia sadama piirkond on uue naftaterminaali rajamiseks ette valmistatud. Projekti kohaselt on tulevase terminaali pindala üle 150 000 m². Arvestuste kohaselt läheb ühe uue sadamakai rajamine maksma umbes kaheksa miljonit dollarit. Statoil, Neste ja Visbija on juba terminaali finantseerimiseks nõusoleku andnud. LETA-ETA