BMFi päevikuuringu põhjal moodustab Eesti elanike hulgas Eesti Televisiooni (ETV) osakaal teleri vaatamisele kulutatud ajast 28 protsenti, TV 3-l 15 protsenti ja Kanal 2-l 12 protsenti. BMFi suunajuhi Hanno Kindeli sõnul on TV 3 saanud vaatajaid juurde eelkõige Kanal 2 auditooriumi arvel.
«Kui vaadata situatsiooni möödunud aasta novembris-detsembris, mil EVTV ja RTV polnud veel ühinenud, oli jõudude vahekord täpselt vastupidi Kanal 2 kasuks,» sõnas Kindel.
Nädala keskel moodustab ETV osakaal teleri vaatamisele kulutatud ajast 22 protsenti, TV 3 osakaal 19 protsenti ja Kanal 2 osakaal 14 protsenti.
Artikkel jätkub pärast reklaami
Tallinna elanike hulgas on kõige suurem osakaal Ostankino telekanalil -- 32 protsenti. ETV osakaal on Tallinnas 18 protsenti, Kanal 2-l 12 protsenti ja TV 3-l ainult 6 protsenti teleri vaatamisele kulutatud ajast.
Kindel märkis, et ükski Eesti telekanal pole suutnud juurde võita mitte-eestlastest vaatajaid.
Mitte-eestlaste hulgas on kõige suurem osakaal endiselt Ostankino TV-l -- 49 protsenti vaatamisele kulutatud ajast. Venemaa TV osakaal on mitte-eestlaste hulgas 12 protsenti. Eesti kanalitest on mitte-eestlaste hulgas kõige populaarsem endiselt Kanal 2.
BMFi päevikuuringu põhjal vaatas ETVd nädalas vähemalt 15 minutit 76,6 protsenti üle 12 aasta vanustest elanikest ehk 983 000 inimest.
TV 3 nädalane vaadatavus oli 769 000 inimest ja Kanal 2-l 727 000 elanikku.
BMF viis tele- ja raadioauditooriumi päevikuuringu läbi ajavahemikus 14. veebruar kuni 12. märts.
Päevikuuringus küsitleti 2379 Eesti elanikku alates 12 eluaastast. Eestis vaadatakse televiisorit keskmiselt 27 tundi ja 48 minutit nädalas.
Seejuures kulutavad eestlased nädlas teleri vaatamisele 25 tundi ja 17 minutit, mitte-eestlased 32 tundi ja 13 minutit.