Tarbesõidukite (veoautod, kaubikud, bussid) müük on endiselt stabiilne. Vaatamata suvele müüdi isegi pisut rohkem tarbesõidukeid kui parimatel kuudel.
Üle hulga aja osutus edukaimaks tööautode müüjaks Mercedes-Benz. Edu traditsioonilise liidri Fordi ees oli küll imepisike -- vaid kaks autot.
Mercedes-Benziga samale pulgale tõusis eelmisel kuul Peugeot -- mõlemad müüsid 24 autot.
Uue margina lisandus tabelisse MAN -- AS Hillegon andis sellel aastal esimese auto kliendile üle.
1000 auto piir jäi kuue kuu kokkuvõtetes siiski kättesaamatuks. Kokku müüsid Eesti automüüjad esimesel poolaastal ligi 1000 veoautot, kaubikut ja bussi. Üle 100 auto piiri jõudis kolm automarki -- Ford, Mercedes-Benz ja Volkswagen.
Müügifirmadest müüsid kuue kuuga kõige enam tarbesõidukeid MB veoautokeskus (123), Fordi keskus (96), Kommest Auto (77) ja Saksa Auto (75).
Jeeni kurss kukkus dollarisse värske, 38 aasta madalaima tasemeni. Viimati kauples jeen nii nõrgal tasemel 1986. aastal. Riigis on alanud valuutakriis, mis on just praegu hoogu kogumas ning paneb valitsuse ja keskpanga väga raskete otsuste ette.