Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine.
BIG Elektroonika kindlustas kingituse
BIG Elektroonika reklaamikampaania, mis näeb ette, et kui jaanipäeval sajab vähemalt kuus millimeetrit vihma, makstakse klientidele ostetud kaupade eest raha tagasi, on ettevõtte juhatuse esimehe Toomas Reinarti sõnul kindlustatud üheksas kindlustusfirmas eesotsas Lloydsiga.
Kampaania mõte tuli Reinarti sõnul Rootsist, kus nende partnerid on seda korraldanud juba seitse aastat. «Seal on nad pidanud igal aastal mingil määral väljamakseid tegema,» märkis Reinart. «Kuna aga kauplusi on seal üle maa 18, siis igal pool ikka ühtlaselt ei saja.»
Eestis on BIG Elektroonikal kauplused Tartus ja Tallinnas ja kokkulepped nende linnade ilmajaamadega teha jaanilaupäeval kella 18--22 vahel mõõtmisi. Ilmaennustuste tegemine ja viimase 10 aasta vaatlused on kindlustusseltside asi, lausus Reinart.
Reinarti sõnul kauplus sellest kampaaniast otsest tulu ei saa, sest käibe kasvult saadav raha läheb enamjaolt seltsidele preemiate maksmiseks. «See on nime tutvustamiseks ja selleks, et pakkuda klientidele midagi uut,» põhjendas ta.
Kaupluse Ekraan Sõpruse filiaali juhataja Alari Tõrva ütles, et selline reklaam tõmbab kindlasti inimeste tähelepanu ja paneb väga imestama. «Me oleme ise ka mõelnud, mis selle taga võib päriselt olla,» lausus ta, «Äkki on seal mingi nüanss, mis alles hiljem välja tuleb.» Firma teadvustamiseks on see Tõrva sõnul aga efektiivne.