• OMX Baltic0,22%300,68
  • OMX Riga0,06%893,52
  • OMX Tallinn0,12%2 071,16
  • OMX Vilnius0,3%1 206,04
  • S&P 5000,83%6 279,35
  • DOW 300,77%44 828,53
  • Nasdaq 1,02%20 601,1
  • FTSE 1000,00%8 822,91
  • Nikkei 2250,06%39 810,88
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,85
  • GBP/EUR0,00%1,16
  • EUR/RUB0,00%92,85
  • OMX Baltic0,22%300,68
  • OMX Riga0,06%893,52
  • OMX Tallinn0,12%2 071,16
  • OMX Vilnius0,3%1 206,04
  • S&P 5000,83%6 279,35
  • DOW 300,77%44 828,53
  • Nasdaq 1,02%20 601,1
  • FTSE 1000,00%8 822,91
  • Nikkei 2250,06%39 810,88
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,85
  • GBP/EUR0,00%1,16
  • EUR/RUB0,00%92,85
  • 18.06.98, 01:00
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

BIG Elektroonika kindlustas kingituse

BIG Elektroonika reklaamikampaania, mis näeb ette, et kui jaanipäeval sajab vähemalt kuus millimeetrit vihma, makstakse klientidele ostetud kaupade eest raha tagasi, on ettevõtte juhatuse esimehe Toomas Reinarti sõnul kindlustatud üheksas kindlustusfirmas eesotsas Lloydsiga.
Kampaania mõte tuli Reinarti sõnul Rootsist, kus nende partnerid on seda korraldanud juba seitse aastat. «Seal on nad pidanud igal aastal mingil määral väljamakseid tegema,» märkis Reinart. «Kuna aga kauplusi on seal üle maa 18, siis igal pool ikka ühtlaselt ei saja.»
Eestis on BIG Elektroonikal kauplused Tartus ja Tallinnas ja kokkulepped nende linnade ilmajaamadega teha jaanilaupäeval kella 18--22 vahel mõõtmisi. Ilmaennustuste tegemine ja viimase 10 aasta vaatlused on kindlustusseltside asi, lausus Reinart.

Artikkel jätkub pärast reklaami

Reinarti sõnul kauplus sellest kampaaniast otsest tulu ei saa, sest käibe kasvult saadav raha läheb enamjaolt seltsidele preemiate maksmiseks. «See on nime tutvustamiseks ja selleks, et pakkuda klientidele midagi uut,» põhjendas ta.
Kaupluse Ekraan Sõpruse filiaali juhataja Alari Tõrva ütles, et selline reklaam tõmbab kindlasti inimeste tähelepanu ja paneb väga imestama. «Me oleme ise ka mõelnud, mis selle taga võib päriselt olla,» lausus ta, «Äkki on seal mingi nüanss, mis alles hiljem välja tuleb.» Firma teadvustamiseks on see Tõrva sõnul aga efektiivne.

Seotud lood

Äriplaan 2026

Äriplaan 2026

Uurime välja Eesti majanduse arengusuunad 2026. aastal, et ettevõtjatel ja tippjuhtidel oleks, millele tuginedes järgmist aastat planeerida.

Kas eksport ja kaitsetööstuse areng võiksid Eesti majandusele uue käigu sisse aidata? Kuidas näevad Põhjamaade ettevõtjad ja tippjuhid Eesti võimalusi rahvusvahelisel areenil ning kas nad plaanivad siia investeerida? Kuhu investeerivad ning millele tõmbavad pidurit Eesti ettevõtjad? Missugune on riigi äriplaan 2026. aastaks? Kõigile nendele küsimustele saad vastuse 17. septembril Eesti mõjukaimal majanduskonverentsil Äriplaan!

Enda kogemust tulevad Eestisse jagama ülemaailmse ulatusega Rootsi masina- ja metallitööstusettevõte Hanza AB asutaja ja tegevjuht Erik Stenfors ning Telia Company president ja tegevjuht Patrik Hofbauer.

  • Toimumisaeg:
    17.09.2025
  • Alguseni:
    2 k 10 p 7 t
  • Toimumiskoht:
    Tallinn

Hetkel kuum

Podcastid

Tagasi Äripäeva esilehele