• OMX Baltic−0,03%292,44
  • OMX Riga0,37%888,55
  • OMX Tallinn−0,36%1 856,61
  • OMX Vilnius0,1%1 138,05
  • S&P 5002,13%5 638,94
  • DOW 301,65%41 488,19
  • Nasdaq 2,61%17 754,09
  • FTSE 1000,1%8 640,76
  • Nikkei 2250,93%37 396,52
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,92
  • GBP/EUR0,00%1,19
  • EUR/RUB0,00%91,61
  • OMX Baltic−0,03%292,44
  • OMX Riga0,37%888,55
  • OMX Tallinn−0,36%1 856,61
  • OMX Vilnius0,1%1 138,05
  • S&P 5002,13%5 638,94
  • DOW 301,65%41 488,19
  • Nasdaq 2,61%17 754,09
  • FTSE 1000,1%8 640,76
  • Nikkei 2250,93%37 396,52
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,92
  • GBP/EUR0,00%1,19
  • EUR/RUB0,00%91,61
  • 29.10.98, 00:00
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Kunstivalik eeldab kompromissi

Viimasel ajal on paljud Eestis asuvad firmad oma kontoritesse kunsti soetama asunud. Kunstist on saanud sisekujunduse osa. Ka on aru saadud kunstiteose kui firma stiili ühe kujundaja tähtsusest.
Millist kunsti firma oma seinale riputab, näitab ära ka firma väärtushinnangud. Seetõttu tuleks kunsti soetamisel enne läbi kaaluda, millise mulje võib pilt või mõni muu taies teie kontoris jätta.
Kuigi loodusmaastik seinal jätab neutraalsema ja rahulikuma tunde kui näiteks aktimaal, ei tähenda see, et kontorid peaks looduspilte eelistama. Tähtis on, et kunst oleks heatasemeline ja oleks paigutatud talle sobivasse kohta. See tähendab, et pilt või mõni kunstiese ei tohiks mõjuda pealetükkivana, ent samas peaks ta siiski ruumis mõjule pääsema.
Parasjagu moes oleva kunstniku taies kontoris näitab, et firma on uuendusmeelne. Klassikalised nimed, keda kriitikud pea üksmeelselt kiidavad, annavad kliendile firmast pildi kui konservatiivsest või elitaarsest. Samas tuleb siiski meeles pidada, et inimestel on erinev maitse ning et bürootöötajad vaatavad neid pilte iga päev. Kui töötajatele üldtunnustatud kunstnike töö ei meeldi, tuleb endale selgeks teha, kumb on tähsam, kas see, et büroo meeldiks endale või avaldaks muljet klientidele.

Seotud lood

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Podcastid

Tagasi Äripäeva esilehele