Artikkel
  • Kuula
    Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine.

    Volvo S60 ?ohtlikult? turvaline

    Alles sel hetkel jõuab roolisolija teadvusse, et tegemist on pöörase kiirusega. Oleks veel siledal asfaldil aga vihmast ?tatisel? ja kurvilisel kruusateel! Jalg tõuseb kiiresti gaasipedaalilt, kuid mõtlema paneb see tõsiasi küll. Sellist kiirusetajumatust ei meenu tervest senisest elunatukesest, kui mõni nädal tagasi Eestisse müügile jõudnud Volvo uue keskklassi sedaan-kupee S60 roolis olles.
    Erilise sõidunaudingu pakub Geartronic käigukastiga (saadaval lisavarustusena) 200hobujõuline Volvo S60 2,4T, millel lisaseadmena paigaldatud külglibisemisvastane seade DSTC. Enne kurvi oleval sirgel kerge pidurdus, kerge käeliigutus tahapoole, käik vahetub madalamaks ja gaas uuesti põhja. Esiveoline auto läbib kurve lausa uskumatult stabiilselt ja roolisolija enesehinnang tõuseb võrdeliselt läbitud kurvide arvuga. Ega ju igaüks nii hästi sõita oska, mõlgub mõttes.
    Olgu juhi teenetega S60 puhul kuidas on, igatahes on auto kurvides tõepoolest väga stabiilne ja turvaline. Olgugi et telgede vahe jääb alla S80-le ja V70-le, on see antud auto puhul viidud maksimumi lähedale ning rattad istuvad sõna otseses mõttes auto nurkades. Teeauke pole tundagi, vedrustus on täpselt nii jäik, et ei teki vähimatki ebakindluse tunnet. Roolis olek on nii turvaline, et lausa kõhe hakkab.
    Volvo S60 on juba algselt loodud sportlikuks sõiduriistaks. Just seetõttu puuduvad tal lahjemad mootorivariandid, ehkki 1400kilone tühimass kannataks probleemideta sõita ka 1,6-liitrise mootoriga.
    Kõige ?nõrgem? S60 on 2,4-liitrine ja arendab 140 hobujõudu. Talle järgnevad sama töömahuga 170hobujõuline ja 200hobujõuline variant. Tippversioon T5 on töömahult küll väiksem, kuid kõrgsurveturbo puhub 2,3-liitrisele mootorile sisse tervelt 250 hobujõudu ja lubab sõita pea sama palju kilomeetreid tunnis.
    Keskmine kütusekulu on neil aga kõigil üsna ühte kanti, alates 8,4 liitrist, lõpetades 10,3 liitriga 100 kilomeetri kohta. Standardvarustus ei ole S60-l just väga rikkalik, kuid kõik hädavajalik on olemas.
    Lisavarustuse nimekiri on seevastu aga koguni kaks lehekülge pikk ja see sisaldab kõike: alates prügikotihoidjast tagakonsoolis kuni igati sõidukõlbuliku auto hinnaga audiosüsteemini välja.
    Nõnda ei tasugi imeks panna, et S60 tervikuna just võileivahinna eest kätte ei tule. Odavaima mudeli baashind algab 426 100 kroonist, tippversiooni alghind on 533 000 krooni.
  • Hetkel kuum
Väikekaupmees: turgu ahistav alkoholiregister peab kaduma!
Alkoholiregister on elav näide sellest, kuidas turumoonutus ei taha kaduda, sest bürokraatia on tugevam kui terve mõistus, kirjutab enam kui 10 aastat käsitööõllepoodi pidanud väikeettevõtja Karmo Tüür.
Alkoholiregister on elav näide sellest, kuidas turumoonutus ei taha kaduda, sest bürokraatia on tugevam kui terve mõistus, kirjutab enam kui 10 aastat käsitööõllepoodi pidanud väikeettevõtja Karmo Tüür.
Kui tahta üllatust, võib Microsofti peale loota
Minu portfelli tugitala Microsoft on mihkel oma investoreile kvartalitulemustega üllatust valmistama ja seegi kord ei läinud teisiti.
Minu portfelli tugitala Microsoft on mihkel oma investoreile kvartalitulemustega üllatust valmistama ja seegi kord ei läinud teisiti.
Articles republished from the Financial Times
Reaalajas börsiinfo
Väikekaupmees: turgu ahistav alkoholiregister peab kaduma!
Alkoholiregister on elav näide sellest, kuidas turumoonutus ei taha kaduda, sest bürokraatia on tugevam kui terve mõistus, kirjutab enam kui 10 aastat käsitööõllepoodi pidanud väikeettevõtja Karmo Tüür.
Alkoholiregister on elav näide sellest, kuidas turumoonutus ei taha kaduda, sest bürokraatia on tugevam kui terve mõistus, kirjutab enam kui 10 aastat käsitööõllepoodi pidanud väikeettevõtja Karmo Tüür.
Gasellid
Kiiresti kasvavate firmade liikumist toetavad:
Gaselli KongressAJ TootedFinora BankGBC Team | Salesforce
Sääsepeletajate müüja: müüme toodet, millesse ise usume
Homeyard OÜ, mis on tuntud kodu- ja aiatoodete poolest, eristub läbimõeldud tooteportfelliga, keskendudes peamiselt sääsepeletajatele. Ettevõtte juht ja omanik Alari Ilves ütles saates “Kiired ja vihased”, et tema ei usu ütlusesse, et hea müügimees müüb kõik tooted maha.
Homeyard OÜ, mis on tuntud kodu- ja aiatoodete poolest, eristub läbimõeldud tooteportfelliga, keskendudes peamiselt sääsepeletajatele. Ettevõtte juht ja omanik Alari Ilves ütles saates “Kiired ja vihased”, et tema ei usu ütlusesse, et hea müügimees müüb kõik tooted maha.
Mitmesaja ettevõtte mentor: proovige teinekord turge, mis pole Läti
Tehnopoli äriarendusjuht ja ingelinvestor Martin Goroško jagab kolme kasvunippi, kuidas ettevõtted võiksid uusi turge võtta ning kasvada.
Tehnopoli äriarendusjuht ja ingelinvestor Martin Goroško jagab kolme kasvunippi, kuidas ettevõtted võiksid uusi turge võtta ning kasvada.
Äripäeva arvamusliider: kui tahame Euroopa toetust Ukrainale, peame andma midagi vastu
Kas eestlastest on saanud eurooplased? Lisaks: kui sügavaks osutub EKRE kriis ning kuidas teha päriselt rohepööret.
Kas eestlastest on saanud eurooplased? Lisaks: kui sügavaks osutub EKRE kriis ning kuidas teha päriselt rohepööret.
Asjatundja: autoturg seisab kaubandussõja lävel Tesla müük kidub, Musk hämab
Eesti autoostja on segaduses, Euroopa muretseb Hiina autode pealetungi pärast, Tesla kogeb kehva müüki, kirjutab KPMG juhtimiskonsultatsioonide valdkonna juht Tarmo Toiger Äripäeva Infopanga mootorsõidukite müügi konkurentsiraportile antud kommentaaris.
Eesti autoostja on segaduses, Euroopa muretseb Hiina autode pealetungi pärast, Tesla kogeb kehva müüki, kirjutab KPMG juhtimiskonsultatsioonide valdkonna juht Tarmo Toiger Äripäeva Infopanga mootorsõidukite müügi konkurentsiraportile antud kommentaaris.
Eksperdid: infoturbestandard tõstab erasektoris teenuste kvaliteeti
Lühendi E-ITS järgi tuntud Eesti infoturbestandardit peavad rakendama väga erinevad asutused ja ettevõtted. Kuidas see neid mõjutab?
Lühendi E-ITS järgi tuntud Eesti infoturbestandardit peavad rakendama väga erinevad asutused ja ettevõtted. Kuidas see neid mõjutab?
Tõnis Saarts: EKRE on isolatsioonis nagu Savisaare Keskerakond
Eesti Konservatiivne Rahvaerakond (EKRE) on viimase aastaga mänginud end nurka ning kaotanud kõik oma liitlased, räägib politoloog Tõnis Saarts.
Eesti Konservatiivne Rahvaerakond (EKRE) on viimase aastaga mänginud end nurka ning kaotanud kõik oma liitlased, räägib politoloog Tõnis Saarts.