'Tänaseks ei ole negatiivset vastukaja LHV Directi reklaami kohta saanud, ei tarbijakaitseametilt ega mujalt,' ütles investeerimispanga Lõhmus, Haavel ja Viisemann juhatuse esimees Rain Lõhmus.
Tarbijakaitseameti juristi Urmas Ehasoo sõnul on palja ülakehaga naist kujutav reklaam vastuolus reklaamiseadusega.
'Olen hämmastuses, et keegi ütleb, et selles reklaamis on midagi kõlvatut,' lausus Lõhmus. 'Mu meelest on see kuntsiline aktifoto, kõik fotonäitused on neid täis.'
'Las tarbijakaitseamet võtab meiega ühendust, siis vaatame, mis edasi teeme,' vastas Rain Lõhmus küsimusele, kas LHV lõpetab seda reklaami kasutamist. 'Niisama ma ei usu, et see reklaam on reklaamiseadusega vastuolus.'
'Arvan, et see reklaam toimis, ta ei jäta külmaks, seda pannakse tähele,' nentis Lõhmus.
Seotud lood
Kui 2015. aastal tuli Spotifys lauale idee Discover Weekly funktsiooni loomiseks, ei olnud ettevõtte asutaja sellest eriti vaimustuses. Sellele vaatamata oli töötajatel piisavalt autonoomsust funktsiooni edasi arendada, luues seeläbi ülipopulaarse toote. CVKeskus.ee uuris Eesti tippjuhtidelt Kai Realolt ja Toomas Tamsarelt, kuidas mõjutab juhtimiskultuur töötajate lojaalsust ja tööandja ihaldusväärsust.