• OMX Baltic−0,18%293,22
  • OMX Riga−0,74%909,31
  • OMX Tallinn−0,08%1 959,7
  • OMX Vilnius−0,21%1 231,27
  • S&P 500−0,1%6 600,35
  • DOW 300,57%46 018,32
  • Nasdaq −0,33%22 261,33
  • FTSE 1000,18%9 224,84
  • Nikkei 2251,15%45 303,43
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,84
  • GBP/EUR0,00%1,15
  • EUR/RUB0,00%98,29
  • OMX Baltic−0,18%293,22
  • OMX Riga−0,74%909,31
  • OMX Tallinn−0,08%1 959,7
  • OMX Vilnius−0,21%1 231,27
  • S&P 500−0,1%6 600,35
  • DOW 300,57%46 018,32
  • Nasdaq −0,33%22 261,33
  • FTSE 1000,18%9 224,84
  • Nikkei 2251,15%45 303,43
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,84
  • GBP/EUR0,00%1,15
  • EUR/RUB0,00%98,29
  • 12.04.01, 08:06
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Ranna-ala Katariina kai ja Russalka vahel uueneb

Tallinna linnavalitsus tellib ranna-alale põhjaliku arengukava, et muuta linna välisilme atraktiivsemaks ja kiirendada investeeringute sissevoolu piirkonda jäävate sadamate ning ärihoonete rajamiseks, kirjutab Eesti Päevaleht.
?Ranna-ala on väga väärtuslik ressurss ja selle tsoonidesse jagamine peaks andma vastuse, millised piirkonnad kõnealusest alast on sadamad, millised nende teenindamisvõimalused, kus on rannad ja puhkealad,? ütles säästva arengu ja planeerimise ameti juhataja Toomas Tauts.
Tautsi sõnul korraldatakse arengukava tellimiseks riigihankekonkurss. ?Eeldame, et töö maksumus ületab 100 000 krooni. See on põhjalik töö, milleks kulub seitse-kaheksa kuud,? märkis Tauts.
Tellitav tsoonidesse jagamise ja arenguskeem peab lahendama kõik sadama-ala võimalikud muudatused Russalkast kuni Paljassaare poolsaare tipus asuva Katariina kaini.

Artikkel jätkub pärast reklaami

Arendaja peab määrama kindlaks sadamate kasutusotstarbed ja linnasadama rajamise võimaluse Paljassaare poolsaarele, andma Patarei vangla asukohale uue lahenduse ning kavandama Põhjaväila naabrusse ja endisele naftabaasi territooriumile uued ärihooned ja elamud.
Põhjalikult peab arengukava koostaja lahendama auto- ja rongiliikluse, leidma lisakoridori kiirtrammile Viru väljakult Balti jaamani ja märkima mere äärde jalgratta- ja jalgtee, mida saaks pikendada Stroomi rannani

Seotud lood

Hetkel kuum

Podcastid

Tagasi Äripäeva esilehele