Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine.
Yahoo! käibelangus vedas ettevõte kahjumisse
Reklaamituru olukorra halvemaks muutumise tõttu kannatav Yahoo! teatas kolmapäeva õhtul oma kolmanda kvartali kahjumist ja kokkukuivanud käibest, alandades sellega kaasnevalt ka oma selle aasta käibeprognoosi, kirjutab Wall Street Journal.
Internetis suurt teemade võrgustikku haldav ja teenuseid pakkuv Yahho sai kolmandas kvartalis kahjumit 24,1 mln dollarit (413 mln krooni) ehk 4 senti aktsia kohta. Veel möödunud aasta samal ajal suutis ettevõte teenida aktsia kohta 8 senti kasumit.
Ettevõte kolmanda kvartali käive langes aastataguse ajaga 44%, küündides 166,1 mln dollarini (2,85 mld krooni). Ettevõte ise oli eelnevalt prognoosinud 160-180 mln dollari suurust kvartalikäivet.
Kolmas kvartal oli esimene täiskvartal Terry Semeli juhtimise käe all, kellest sai Yahoo! juhatuse esimees 5 kuud tagasi
?Ta ei ole teinud midagi, et sisendada rohkem usaldust Yahoo! avaldatud tulemuste vastu? ütles American Expressi aktsiaanalüütik John Faig.
Mr.Semel on olnud aeglane hajutamaks Yahoo! tulubaasi uute toodete-teenustega.
Reklaamikäibe kukkumine, mis on tabanud pea kõiki meediafirmasid, on eriti löönud just internetifirmasid, kes suuresti sõltuvad just reklaamikäibest.
Umbes 80% Yahoo! käibest tuleb online-reklaamindusest.
Ettevõte loodab teenida neljandas kvartalis tulu 160-180 mln dollarit ja terve aasta jooksul 688-708 mln dollarit.
Eelmise prognoosi kohaselt lootis Yahoo! teenida aastatulu 700-775 mln dollarit.
Septembri lõpus oli Yahoo!`l üle maailma kokku 210 mln kasutajat, võrreldes 166 mln aasta varem.
Kolmapäeval enne tulemuste avaldamist sulgus Yahoo! Nasdaq`il 10,93 dollaril ehk 7,6% kõrgemal kui päev varem.