Artikkel
  • Kuula
    Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine.

    Minski tsikkel ahvatleb noori

    Varik kavatseb esimest korda ligi kümneaastase vaheaja järel täita noorukite unistuse oma mootorrattast, tuues Eestisse müüki alla 20 000 krooni maksvad Motovelo tehase 125kuupsentimeetrise mootoriga tsiklid, millega võib sõita juba alates 16. eluaastast. Erinevalt noorte seas levinud aeglastest ning enam kui kolmandiku kallimatest mopeedidest arendab 125kuupsentimeetrine tsikkel kuni 90kilomeetrist tunnikiirust.
    Eesti motopoodides müügil olevad sarnased lääne päritolu mootorrattad maksavad ligi viis korda rohkem, mis pole enamikule eestlastele kõrge hinna tõttu kättesaadavad.
    Kuuldavasti valmistub Varikuga konkureeriv ettevõte 125kuupsentimeetriste MZ tsiklite importimiseks Saksamaalt, kus need maksavad ligi 50 000 krooni.
    Motovelo tsiklite miinustena ütleb Varik tehniliste lahenduste mahajäämuse ja sellest tuleneva väiksema töökindluse. Kuid nii rataste kui ka varuosade madalam hind võrreldes lääne analoogidega kompenseerib puudujäägid, kinnitab ta.
    Eesti turul sobivate tsiklite puudumise tõttu on noorukid viimastel aastatel väga harva taotlenud mootorrataste juhilubasid, räägib Eesti Motomatkajate Klubi president Raido Remmelg. ?Kuigi ma ei ole Minski mootorrataste kvaliteedis kindel, oleks see noorukitele parim variant, mis toob juurde uusi lubade taotlejaid,? lisab Remmelg.
    ?Minu poeg tahab endale mootorratast, kuid ma pole kindel, kas ta seda ikka vajab,? räägib ASi Skinest Projekt omanik Oleg Ossinovski. ?Küllap pole ta mulle seni piisava järjekindlusega peale käinud.?
    Samas tunnistab Ossinovski, et jõukate vanemate teismilised lapsed võivad odava Minski tsikli ära põlata, sest soovivad eakaaslastele hoopis Yamaha sadulas silma paista. ?Rahas pole küsimus, aga minu meelest pole Eestis mootorrattaga sõitmiseks piisavalt head ilma,? lisab Ossinovski.
    Minski tsiklite turule toomiseks valitseb praegu viimane aeg, sest loodetavasti pole eestlased unustanud tuttavat kaubamärki, lausub Valgevene info- ja kommertskeskuse direktor Mihhail Bugajev, kes aitab Varikul projekti käivitada. ?Lastele ja miks mitte maainimestele on Minski tsikkel taskukohane,? lausub ta.
    Bugajev tõstab esile tsikli tagakäruga variandi, mis sobib talumeestele igapäevatöö tegemiseks.
    Varikust saab esimene Valgevene masinatööstuse esindaja Eestis, sest näiteks Belarusi traktorid tuuakse maale läbi Läti. Varik taotleb Minski tehaselt Velomoto nime all ainuesindaja õigust Baltimaades ja Skandinaavias, et pakkuda üheskoos nii rataste müüki, hooldust kui ka varuosasid.
    plussid:
    madal tootehindodavad varuosadtehniline lihtsusmahajäänud tehnilised lahendusedkesine töökindlusväike võimsus
    miinused:
  • Hetkel kuum
Asjatundjad: eurotoetuste vennatapp jätkub – kellele see vajalik on?
Riik on jõudnud eurotoetuste tagasinõuetega kulukasse kriisi, nii jätkata ei tohiks, kirjutavad vandeadvokaat Kadri Härginen ja advokaat Mario Sõrm advokaadibüroost Sorainen.
Riik on jõudnud eurotoetuste tagasinõuetega kulukasse kriisi, nii jätkata ei tohiks, kirjutavad vandeadvokaat Kadri Härginen ja advokaat Mario Sõrm advokaadibüroost Sorainen.
Tuuleaktsiatele hakkab peatselt puhuma pärituul
Maailma tuuleparkide tootmismaht kahekordistub aastaks 2030, mis tähendab, et õnn jõuab viimaks ka viimastel aastatel tootlusega hädas olnud tuuleaktsiate omanike õuele.
Maailma tuuleparkide tootmismaht kahekordistub aastaks 2030, mis tähendab, et õnn jõuab viimaks ka viimastel aastatel tootlusega hädas olnud tuuleaktsiate omanike õuele.
Articles republished from the Financial Times
Reaalajas börsiinfo
Myraka ettevõtlusblogi: Ford Transit gloria mundi
Äripäeva toitlustusettevõtjast kolumnist Myrakas müüs maha teda truult teeninud vanaldase Ford Transiti ning mõtiskleb selle kõrvale ausa väikeettevõtluse võimatuse üle.
Äripäeva toitlustusettevõtjast kolumnist Myrakas müüs maha teda truult teeninud vanaldase Ford Transiti ning mõtiskleb selle kõrvale ausa väikeettevõtluse võimatuse üle.
Gasellid
Kiiresti kasvavate firmade liikumist toetavad:
Gaselli KongressAJ TootedFinora BankGBC Team | Salesforce
Metallitööstus sunnib end raskel ajal vastu võtma iga töö
Ekspordile suunatud Viljandimaa metallitööstusettevõte Metest tunnetab praegu kõige raskemat aega. See tähendab, et enam ei saa valida tehtavat tööd, vaid vastu tuleb võtta kõik pakutav.Kuigi praegu valitseb majanduslikult keeruline aeg, kavatseb Metest Steel siiski kindlalt laieneda.
Ekspordile suunatud Viljandimaa metallitööstusettevõte Metest tunnetab praegu kõige raskemat aega. See tähendab, et enam ei saa valida tehtavat tööd, vaid vastu tuleb võtta kõik pakutav.Kuigi praegu valitseb majanduslikult keeruline aeg, kavatseb Metest Steel siiski kindlalt laieneda.
Merko eksjuht avas lahkumise tagamaid “Astusin nagu jooksulindilt maha”
Aasta alguses Merko juhi kohalt taandunud Andres Trink tõdes, et pärast tosin aastat pingelist ehitusfirma juhtimist saab ta tegeleda kõige sellega, millest varem unistas. Juhitooli loovutamiseks andis talle peamise tõuke abikaasa karjäärimuudatus.
Aasta alguses Merko juhi kohalt taandunud Andres Trink tõdes, et pärast tosin aastat pingelist ehitusfirma juhtimist saab ta tegeleda kõige sellega, millest varem unistas. Juhitooli loovutamiseks andis talle peamise tõuke abikaasa karjäärimuudatus.
Kas rohepööre tähendab eurokommunismi? Või on see lihtsalt üks utoopia?
Küsimusele, kas rohepööre tähendab seda, et oleme sunnitud hakkama ehitama eurokommunismi, vastab Erik Moora, et kahetsusväärselt on keskkonnateemad, mis muidu vabades ühiskondades ei ole vaidlusobjekt, ära ideologiseeritud, nii et praegu näeme, kuidas poliitilised vastased vaidlevad mitte sisu üle, vaid selle üle, miks midagi teha ei saa. Samas on ilmne, et kuna inimtegevus ületab planeedi talumisvõime piire mitmekordselt, pole samamoodi jätkamine võimalik.
Küsimusele, kas rohepööre tähendab seda, et oleme sunnitud hakkama ehitama eurokommunismi, vastab Erik Moora, et kahetsusväärselt on keskkonnateemad, mis muidu vabades ühiskondades ei ole vaidlusobjekt, ära ideologiseeritud, nii et praegu näeme, kuidas poliitilised vastased vaidlevad mitte sisu üle, vaid selle üle, miks midagi teha ei saa. Samas on ilmne, et kuna inimtegevus ületab planeedi talumisvõime piire mitmekordselt, pole samamoodi jätkamine võimalik.
Elektrifirma kogemus särtsuautodega: kõikide kulude ennustamisega pole pihta läinud
Eesti Energia autoparki on kuulunud enam kui kümme aastat elektriautod ning ettevõte peab vaatamata muutunud kuludele särtsuautosid mõistlikeks.
Eesti Energia autoparki on kuulunud enam kui kümme aastat elektriautod ning ettevõte peab vaatamata muutunud kuludele särtsuautosid mõistlikeks.
Eurovalimistel soovib osaleda üheksa erakonda ja kuus üksikkandidaati
Riigi valimisteenistusele laekusid tähtajaks üheksa erakonna ja kuue üksikkandidaadi avaldused Euroopa Parlamendi valimistel kandideerimiseks.
Riigi valimisteenistusele laekusid tähtajaks üheksa erakonna ja kuue üksikkandidaadi avaldused Euroopa Parlamendi valimistel kandideerimiseks.
Luman ja Pevkur kutsuvad ettevõtjaid reservväelasi rahaliselt toetama
Kaitseminister Hanno Pevkur ja Riigikaitse Edendamise Sihtasutuse nõukogu esimees Toomas Luman allkirjastasid reservväelaste fondi loomise koostöö memorandumi.
Kaitseminister Hanno Pevkur ja Riigikaitse Edendamise Sihtasutuse nõukogu esimees Toomas Luman allkirjastasid reservväelaste fondi loomise koostöö memorandumi.