• OMX Baltic−0,41%300,06
  • OMX Riga−0,17%891,98
  • OMX Tallinn−0,55%2 069,69
  • OMX Vilnius0,35%1 203,82
  • S&P 5000,47%6 227,42
  • DOW 30−0,02%44 484,42
  • Nasdaq 0,94%20 393,13
  • FTSE 1000,49%8 817,67
  • Nikkei 2250,06%39 785,9
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,85
  • GBP/EUR0,00%1,16
  • EUR/RUB0,00%93,17
  • OMX Baltic−0,41%300,06
  • OMX Riga−0,17%891,98
  • OMX Tallinn−0,55%2 069,69
  • OMX Vilnius0,35%1 203,82
  • S&P 5000,47%6 227,42
  • DOW 30−0,02%44 484,42
  • Nasdaq 0,94%20 393,13
  • FTSE 1000,49%8 817,67
  • Nikkei 2250,06%39 785,9
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,85
  • GBP/EUR0,00%1,16
  • EUR/RUB0,00%93,17
  • 18.10.01, 10:14
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Septembrikuu vaadatumad saated olid Pealtnägija ja Aktuaalne Kaamera

Uuringufirma AS EMOR andmeil vaatas septembris Pealtnägijat keskmiselt 330"000 inimest ning uuenenud Aktuaalset Kaamerat 245"000 inimest. Võrreldes augustiga kasvas Aktuaalse Kaamera reiting septembris 19 protsendilt 21 protsendini.
Suurima telerivaatamise osakaaluga telekanal septembris oli TV3 16,7 protsendiga. Eesti Televisiooni vaatamise osakaal moodustas samal ajal 15,4 protsenti, Kanal 2 ja TV 1 osakaal olid vastavalt 14,7 ja 7,7 protsenti.
Telerivaatamise tippajal ehk prime time"is eelistas televaataja septembris Eesti Televisiooni, mille vaatamise osakaal moodustas 19,9 protsenti. TV 3 osakaal oli 15,6 protsenti ja Kanal 2-l 15,0 protsenti.
Kommenteerides telemaastiku arengut, sõnas Eesti Televisiooni programmidirektor Ilmar Raagi, et TV3 ja Kanal 2 alustasid uut hooaega väga tugeva programmiga, mida Kanal 2 puhul saatis üks viimaste aegade massiivsemaid reklaamikampaaniaid. Kanal 2 suutis oma suvist edu paljuski jätkata, ehkki see kahanes märgatavalt septembri teisel poolel, kui TV3 ja ETV uue hooaja programm tegelikult käivitus.

Artikkel jätkub pärast reklaami

'Vaatajate lojaalsuse muutmine on väga pikk protsess. Septembri kahe viimase nädala tulemuste põhjal võib nentida, et ehkki Kanal 2 on TV3-le ja ETV-le reitingutes lähemale tulnud, suurt muudatust jõudude vahekorras toimunud ei ole', kommenteeris Raag. ETV programmidirektor lisas, et majanduslikult on eelkõige huvitav teada saada kuivõrd erakanalite suurenenud investeeringud omasaadetele ennast pikemas perspektiivis õigustavad. Seda eelkõige reklaamituru tagasitõmbumise ja ETV reitingute liidrikoha valguses.
Raagi sõnul oli ETV septembri viimastel nädalatel, kui sügisprogramm oli täismahus käivitunud, taas vaadatuim kanal. 'Kuna viimased uued projektid 'Tiiger' ja 'Vanad ja kobedad' uued osad käivituvad alles oktoobris, siis julgen ennustada, et meil on oktoobris ja novembris head võimalused olla Eesti vaadatuim kanal', märkis Raag.

Seotud lood

Äriplaan 2026

Äriplaan 2026

Uurime välja Eesti majanduse arengusuunad 2026. aastal, et ettevõtjatel ja tippjuhtidel oleks, millele tuginedes järgmist aastat planeerida.

Kas eksport ja kaitsetööstuse areng võiksid Eesti majandusele uue käigu sisse aidata? Kuidas näevad Põhjamaade ettevõtjad ja tippjuhid Eesti võimalusi rahvusvahelisel areenil ning kas nad plaanivad siia investeerida? Kuhu investeerivad ning millele tõmbavad pidurit Eesti ettevõtjad? Missugune on riigi äriplaan 2026. aastaks? Kõigile nendele küsimustele saad vastuse 17. septembril Eesti mõjukaimal majanduskonverentsil Äriplaan!

Enda kogemust tulevad Eestisse jagama ülemaailmse ulatusega Rootsi masina- ja metallitööstusettevõte Hanza AB asutaja ja tegevjuht Erik Stenfors ning Telia Company president ja tegevjuht Patrik Hofbauer.

  • Toimumisaeg:
    17.09.2025
  • Alguseni:
    2 k 13 p 20 t
  • Toimumiskoht:
    Tallinn

Hetkel kuum

Podcastid

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Äripäeva esilehele