• OMX Baltic−0,15%294,29
  • OMX Riga−0,04%916,34
  • OMX Tallinn−0,38%1 978,33
  • OMX Vilnius0,07%1 233,91
  • S&P 5000,39%6 610,23
  • DOW 300,07%45 867,07
  • Nasdaq 0,82%22 322,19
  • FTSE 100−0,07%9 277,03
  • Nikkei 2250,89%44 768,12
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,85
  • GBP/EUR0,00%1,16
  • EUR/RUB0,00%97,66
  • OMX Baltic−0,15%294,29
  • OMX Riga−0,04%916,34
  • OMX Tallinn−0,38%1 978,33
  • OMX Vilnius0,07%1 233,91
  • S&P 5000,39%6 610,23
  • DOW 300,07%45 867,07
  • Nasdaq 0,82%22 322,19
  • FTSE 100−0,07%9 277,03
  • Nikkei 2250,89%44 768,12
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,85
  • GBP/EUR0,00%1,16
  • EUR/RUB0,00%97,66
  • 18.12.01, 13:04
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Liiklusohutuse tõhustamine ei kasvata sõidukijuhi maksukoormust

Valitsuse heakskiidu saanud liiklusohutusprogramm ei näe ette mitte sõidukijuhi maksukoormuse suurenemist, vaid kehtivatest eraldistest suurema osa kasutamist liiklusohutuse tagamiseks, ütles teede- ja sideministeeriumi avalikkussuhete osakonna juhataja kohusetäitja Kuldar Väärsi.
Väärsi sõnul peaks liiklusohutuse tarbeks minema eelkõige praegusest suurem osa Liikluskindlustusfondi rahast. Programmi elluviimiseks plaanitakse vahendeid leida ka mootorikütuseaktsiisist, mootorsõidukimaksust ning juhilubade toimingutega seotud riigilõivudest.
Liiklusohutusprogrammi finantseerimise täpset skeemi Väärsi sõnul veel ei ole.

Seotud lood

Hetkel kuum

Podcastid

Tagasi Äripäeva esilehele