• OMX Baltic0,22%300,68
  • OMX Riga0,06%893,52
  • OMX Tallinn0,12%2 071,16
  • OMX Vilnius0,3%1 206,04
  • S&P 5000,83%6 279,35
  • DOW 300,77%44 828,53
  • Nasdaq 1,02%20 601,1
  • FTSE 1000,00%8 822,91
  • Nikkei 2250,06%39 810,88
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,85
  • GBP/EUR0,00%1,16
  • EUR/RUB0,00%92,85
  • OMX Baltic0,22%300,68
  • OMX Riga0,06%893,52
  • OMX Tallinn0,12%2 071,16
  • OMX Vilnius0,3%1 206,04
  • S&P 5000,83%6 279,35
  • DOW 300,77%44 828,53
  • Nasdaq 1,02%20 601,1
  • FTSE 1000,00%8 822,91
  • Nikkei 2250,06%39 810,88
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,85
  • GBP/EUR0,00%1,16
  • EUR/RUB0,00%92,85
  • 16.01.03, 09:02
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Pärnu PM: Maseko kalatööstus jätkab tööd

Ehkki Maseko Tallinna ja Narva tööstus kalapuudusel seisavad ja ligi tuhat inimest sundpuhkust peab, jätkab firma Pärnu kalatööstus tööd.
?Oleme Eestist külmutatud kala kokku ostnud ja saime pisut värsket traalikala,? ütles Pärnu Postimehele Maseko Pärnu kalatööstuse direktor Galina Gont?arenko, kuid lisas, et täiskoormusega tööst ei tule midagi välja.
Soodne tuul viis väljumist takistanud jää Veere sadamast minema ning traalerid pääsesid korraks püügile, ent siis algas torm.
?Laevad said vaid neli-viis tundi traalida, aga kala oli ilus,? rääkis traalimehi esindav Juhan Pihelbu. Nüüd on laevad taas tormivarjus, ehkki pikalt töö ja teenistuseta olnud traalikalurid kibelevad merele. Ilma paranedes pääseks merele Mõntus seisvad kolm Pärnu traaleritki, ehkki triiviva jääga on meretöö riskantne, sest jää võib pääsu sadamaisse uuesti sulgeda.

Artikkel jätkub pärast reklaami

?Meie lootused ongi kõige rohkem traalimeestel,? lausus Gont?arenko.
Gont?arenko ütles, et kuna kohalikku kala ei jätku, valmistatakse toodangut Atlandi kalast. Selleks tuleb aga inimesi tootmises ümber paigutada, mis toob kaasa lisakulu ja tootlikkuse languse.
Transpordilaev Rand 4 pole tänaseni sadamast välja Hollandisse kala tooma saanud ning pikisilmi oodatakse suuremat jäälõhkujat Zeus, mida sadama kapten Riho Prints loodab tulevat nädala jooksul.

Seotud lood

Äriplaan 2026

Äriplaan 2026

Uurime välja Eesti majanduse arengusuunad 2026. aastal, et ettevõtjatel ja tippjuhtidel oleks, millele tuginedes järgmist aastat planeerida.

Kas eksport ja kaitsetööstuse areng võiksid Eesti majandusele uue käigu sisse aidata? Kuidas näevad Põhjamaade ettevõtjad ja tippjuhid Eesti võimalusi rahvusvahelisel areenil ning kas nad plaanivad siia investeerida? Kuhu investeerivad ning millele tõmbavad pidurit Eesti ettevõtjad? Missugune on riigi äriplaan 2026. aastaks? Kõigile nendele küsimustele saad vastuse 17. septembril Eesti mõjukaimal majanduskonverentsil Äriplaan!

Enda kogemust tulevad Eestisse jagama ülemaailmse ulatusega Rootsi masina- ja metallitööstusettevõte Hanza AB asutaja ja tegevjuht Erik Stenfors ning Telia Company president ja tegevjuht Patrik Hofbauer.

  • Toimumisaeg:
    17.09.2025
  • Alguseni:
    2 k 11 p 1 t
  • Toimumiskoht:
    Tallinn

Hetkel kuum

Podcastid

Tagasi Äripäeva esilehele