• OMX Baltic−0,15%294,29
  • OMX Riga−0,04%916,34
  • OMX Tallinn−0,38%1 978,33
  • OMX Vilnius0,07%1 233,91
  • S&P 5000,00%6 584,29
  • DOW 300,00%45 834,22
  • Nasdaq 0,44%22 141,1
  • FTSE 100−0,03%9 280,13
  • Nikkei 2250,89%44 768,12
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,85
  • GBP/EUR0,00%1,16
  • EUR/RUB0,00%97,13
  • OMX Baltic−0,15%294,29
  • OMX Riga−0,04%916,34
  • OMX Tallinn−0,38%1 978,33
  • OMX Vilnius0,07%1 233,91
  • S&P 5000,00%6 584,29
  • DOW 300,00%45 834,22
  • Nasdaq 0,44%22 141,1
  • FTSE 100−0,03%9 280,13
  • Nikkei 2250,89%44 768,12
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,85
  • GBP/EUR0,00%1,16
  • EUR/RUB0,00%97,13
  • 16.01.03, 09:02
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Pärnu PM: Maseko kalatööstus jätkab tööd

Ehkki Maseko Tallinna ja Narva tööstus kalapuudusel seisavad ja ligi tuhat inimest sundpuhkust peab, jätkab firma Pärnu kalatööstus tööd.
?Oleme Eestist külmutatud kala kokku ostnud ja saime pisut värsket traalikala,? ütles Pärnu Postimehele Maseko Pärnu kalatööstuse direktor Galina Gont?arenko, kuid lisas, et täiskoormusega tööst ei tule midagi välja.
Soodne tuul viis väljumist takistanud jää Veere sadamast minema ning traalerid pääsesid korraks püügile, ent siis algas torm.
?Laevad said vaid neli-viis tundi traalida, aga kala oli ilus,? rääkis traalimehi esindav Juhan Pihelbu. Nüüd on laevad taas tormivarjus, ehkki pikalt töö ja teenistuseta olnud traalikalurid kibelevad merele. Ilma paranedes pääseks merele Mõntus seisvad kolm Pärnu traaleritki, ehkki triiviva jääga on meretöö riskantne, sest jää võib pääsu sadamaisse uuesti sulgeda.

Artikkel jätkub pärast reklaami

?Meie lootused ongi kõige rohkem traalimeestel,? lausus Gont?arenko.
Gont?arenko ütles, et kuna kohalikku kala ei jätku, valmistatakse toodangut Atlandi kalast. Selleks tuleb aga inimesi tootmises ümber paigutada, mis toob kaasa lisakulu ja tootlikkuse languse.
Transpordilaev Rand 4 pole tänaseni sadamast välja Hollandisse kala tooma saanud ning pikisilmi oodatakse suuremat jäälõhkujat Zeus, mida sadama kapten Riho Prints loodab tulevat nädala jooksul.

Seotud lood

Hetkel kuum

Podcastid

Tagasi Äripäeva esilehele