• OMX Baltic−0,33%292,8
  • OMX Riga−0,57%910,82
  • OMX Tallinn−0,15%1 961,27
  • OMX Vilnius−0,5%1 227,68
  • S&P 500−0,1%6 600,35
  • DOW 300,57%46 018,32
  • Nasdaq −0,33%22 261,33
  • FTSE 1000,14%9 208,37
  • Nikkei 2250,33%44 939,97
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,85
  • GBP/EUR0,00%1,15
  • EUR/RUB0,00%99,28
  • OMX Baltic−0,33%292,8
  • OMX Riga−0,57%910,82
  • OMX Tallinn−0,15%1 961,27
  • OMX Vilnius−0,5%1 227,68
  • S&P 500−0,1%6 600,35
  • DOW 300,57%46 018,32
  • Nasdaq −0,33%22 261,33
  • FTSE 1000,14%9 208,37
  • Nikkei 2250,33%44 939,97
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,85
  • GBP/EUR0,00%1,15
  • EUR/RUB0,00%99,28
  • 14.08.03, 12:16
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Meediakontsern Alma Media kasvatas kasumit

Põhjala meediakontserni Alma Media teise kvartali maksude-eelne kasum oli 183,1 miljonit krooni, mis vastas analüütikute ootustele.
Aasta tagasi samal ajal oli kontserni kasum 133 miljonit krooni.
Meediakontserni käive kahanes veidi ja oli 1,97 miljardit krooni, teatab YLE24. Enim kahandasid käivet telekanali MTV3 reklaamiaja vähenenud müük ja Iltalehti tulude langus.
Alma Media tegevdirektor Juho Lipsanen prognoosib kontserni rentaabluse suurenemist, kuid tulemused ei parane nii jõudsalt kui esimesel poolaastal.

Artikkel jätkub pärast reklaami

Seotud lood

Hetkel kuum

Podcastid

Tagasi Äripäeva esilehele