• OMX Baltic−0,42%300,01
  • OMX Riga−0,06%892,98
  • OMX Tallinn−0,6%2 068,62
  • OMX Vilnius0,24%1 202,47
  • S&P 5000,47%6 227,42
  • DOW 30−0,02%44 484,42
  • Nasdaq 0,94%20 393,13
  • FTSE 100−0,12%8 774,69
  • Nikkei 225−0,08%39 732,63
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,85
  • GBP/EUR0,00%1,16
  • EUR/RUB0,00%93,11
  • OMX Baltic−0,42%300,01
  • OMX Riga−0,06%892,98
  • OMX Tallinn−0,6%2 068,62
  • OMX Vilnius0,24%1 202,47
  • S&P 5000,47%6 227,42
  • DOW 30−0,02%44 484,42
  • Nasdaq 0,94%20 393,13
  • FTSE 100−0,12%8 774,69
  • Nikkei 225−0,08%39 732,63
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,85
  • GBP/EUR0,00%1,16
  • EUR/RUB0,00%93,11
  • 27.11.03, 08:26
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

PM: Vabaduse väljak saab maa-aluse autoparkla

Tallinna linnavalitsus laseb arhitektidel kavandada Vabaduse väljaku alla ligi 400kohalise maa-aluse autoparkla.
Tallinna abilinnapea Toivo Ninnas ütles eile, et parkla ulatuks Vabaduse platsi alt kuni praeguste Kaarli puiestee äärsete tenniseplatside alani bastionimüüri ääres. Ta lisas, et parkla kavandatakse umbes 400kohalisena, kirjutab Postimees.
Toivo Ninnase jutu järgi on parkla kavandatud praegu ühekorruselisena, kuna tenniseplatside piirkonnas ei saa sügavamale minna, sest seal tuleb vastu omaaegse vallikraavi põhi, mille üleskaevamist muinsuskaitse ei toeta.
Vabaduse platsi alune pinnas on aga abilinnapea hinnangul ehitamiseks geoloogiliselt keeruline ning seal on ka palju kommunikatsioonitrasse.

Artikkel jätkub pärast reklaami

Maa-aluse parkla rajamine aitaks ära kaotada parkivad autod Vabaduse platsilt ja muudaks selle jalakäijate alaks. Samuti pargib praegu Kaarli puiestee ääres reeglina massiliselt autosid.
Ninnas ütles, et parkla rajamise vastu on juba huvi tundnud ka üks investor. Parklasse sissesõit hakkaks esialgsete kavade kohaselt olema kahest kohast - üks Toompea tänava poolt ja teine Vabaduse väljakult kahe sõidusuuna vahelt.
Maa-aluse autoparkla rajamisest on huvitatud möödunud aastal Tartu maantee läbimurde alla parkla ehitanud Norra firma Europark.

Seotud lood

Äriplaan 2026

Äriplaan 2026

Uurime välja Eesti majanduse arengusuunad 2026. aastal, et ettevõtjatel ja tippjuhtidel oleks, millele tuginedes järgmist aastat planeerida.

Kas eksport ja kaitsetööstuse areng võiksid Eesti majandusele uue käigu sisse aidata? Kuidas näevad Põhjamaade ettevõtjad ja tippjuhid Eesti võimalusi rahvusvahelisel areenil ning kas nad plaanivad siia investeerida? Kuhu investeerivad ning millele tõmbavad pidurit Eesti ettevõtjad? Missugune on riigi äriplaan 2026. aastaks? Kõigile nendele küsimustele saad vastuse 17. septembril Eesti mõjukaimal majanduskonverentsil Äriplaan!

Enda kogemust tulevad Eestisse jagama ülemaailmse ulatusega Rootsi masina- ja metallitööstusettevõte Hanza AB asutaja ja tegevjuht Erik Stenfors ning Telia Company president ja tegevjuht Patrik Hofbauer.

  • Toimumisaeg:
    17.09.2025
  • Alguseni:
    2 k 14 p 2 t
  • Toimumiskoht:
    Tallinn

Hetkel kuum

Podcastid

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Äripäeva esilehele