Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine.
SLK ei suuda suurenenud nõudluse tõttu kõiki veoautosid teenindada
Veoautojuhid veedavad öö Kuivastu sadamas, sest vastasel juhul ei mahu nad hommikusele praamile.
Juba mitu nädalat lähevad paljud mandrile kaupa vedavad saaremaa veoautojuhid juba õhtul Kuivastusse ja veedavad öö autojärjekorras magades, et õnnestuks pääseda esimesele varahommikul Kuivastust mandri poole suunduvale praamile, kirjutas Meie Maa.
Normaalsel viisil praamile jõudmine on veoautojuhtidele raskeks muutunud, sest enamik Eesti kalatraalereid kasutab kala mahalaadimise kohana Saaremaa sadamaid. Sealt omakorda suunduvad veoautod Kuivastusse. ka ümarpuidu väljavedu Kuivastu kaudu on viimasel paaril kuul Saaremaal väga aktiivne olnud.
Probleem on tekitanud autojuhtides küsimuse, kas Saaremaa Laevakompanii ei võiks suurenenud nõudlust arvestades lahendusi otsida, näiteks lisareiside näol. Seni on firma välja pakkunud enam kui 23 000 krooni maksvate kommertsreiside tellimise võimaluse.
laevakompanii Lõuna liini direktor Tiit Kruuse osutas, et firma teeb lisareisi vaid siis, kui tavareisist jääb maha 100 liinimeetrit autosid, enne esimest graafikujärgset reisi Kruuse sõnutsi aga laeva liinile ei saadeta. Ka vaatamata sellele, et nädalate viisi on hommikuks Kuivastusse kogunenud mitme praamitäie pikkused järjekorrad.
<pilt2#fotod/Riik/Sadamad/kuivastu sven.jpg#600#400#Kuivastu sadam>