• OMX Baltic0,04%302,27
  • OMX Riga0,05%893,37
  • OMX Tallinn0,14%2 069,46
  • OMX Vilnius0,3%1 201,12
  • S&P 5000,52%6 204,95
  • DOW 300,63%44 094,77
  • Nasdaq 0,47%20 369,73
  • FTSE 100−0,43%8 760,96
  • Nikkei 2250,84%40 487,39
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,85
  • GBP/EUR0,00%1,17
  • EUR/RUB0,00%92,16
  • OMX Baltic0,04%302,27
  • OMX Riga0,05%893,37
  • OMX Tallinn0,14%2 069,46
  • OMX Vilnius0,3%1 201,12
  • S&P 5000,52%6 204,95
  • DOW 300,63%44 094,77
  • Nasdaq 0,47%20 369,73
  • FTSE 100−0,43%8 760,96
  • Nikkei 2250,84%40 487,39
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,85
  • GBP/EUR0,00%1,17
  • EUR/RUB0,00%92,16
  • 01.12.03, 09:07
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

SLK ei suuda suurenenud nõudluse tõttu kõiki veoautosid teenindada

Veoautojuhid veedavad öö Kuivastu sadamas, sest vastasel juhul ei mahu nad hommikusele praamile.
Juba mitu nädalat lähevad paljud mandrile kaupa vedavad saaremaa veoautojuhid juba õhtul Kuivastusse ja veedavad öö autojärjekorras magades, et õnnestuks pääseda esimesele varahommikul Kuivastust mandri poole suunduvale praamile, kirjutas Meie Maa.
Normaalsel viisil praamile jõudmine on veoautojuhtidele raskeks muutunud, sest enamik Eesti kalatraalereid kasutab kala mahalaadimise kohana Saaremaa sadamaid. Sealt omakorda suunduvad veoautod Kuivastusse. ka ümarpuidu väljavedu Kuivastu kaudu on viimasel paaril kuul Saaremaal väga aktiivne olnud.
Probleem on tekitanud autojuhtides küsimuse, kas Saaremaa Laevakompanii ei võiks suurenenud nõudlust arvestades lahendusi otsida, näiteks lisareiside näol. Seni on firma välja pakkunud enam kui 23 000 krooni maksvate kommertsreiside tellimise võimaluse.

Artikkel jätkub pärast reklaami

laevakompanii Lõuna liini direktor Tiit Kruuse osutas, et firma teeb lisareisi vaid siis, kui tavareisist jääb maha 100 liinimeetrit autosid, enne esimest graafikujärgset reisi Kruuse sõnutsi aga laeva liinile ei saadeta. Ka vaatamata sellele, et nädalate viisi on hommikuks Kuivastusse kogunenud mitme praamitäie pikkused järjekorrad.
<pilt2#fotod/Riik/Sadamad/kuivastu sven.jpg#600#400#Kuivastu sadam>

Seotud lood

Äriplaan 2026

Äriplaan 2026

Uurime välja Eesti majanduse arengusuunad 2026. aastal, et ettevõtjatel ja tippjuhtidel oleks, millele tuginedes järgmist aastat planeerida.

Kas eksport ja kaitsetööstuse areng võiksid Eesti majandusele uue käigu sisse aidata? Kuidas näevad Põhjamaade ettevõtjad ja tippjuhid Eesti võimalusi rahvusvahelisel areenil ning kas nad plaanivad siia investeerida? Kuhu investeerivad ning millele tõmbavad pidurit Eesti ettevõtjad? Missugune on riigi äriplaan 2026. aastaks? Kõigile nendele küsimustele saad vastuse 17. septembril Eesti mõjukaimal majanduskonverentsil Äriplaan!

Enda kogemust tulevad Eestisse jagama ülemaailmse ulatusega Rootsi masina- ja metallitööstusettevõte Hanza AB asutaja ja tegevjuht Erik Stenfors ning Telia Company president ja tegevjuht Patrik Hofbauer.

  • Toimumisaeg:
    17.09.2025
  • Alguseni:
    2 k 16 p 6 t
  • Toimumiskoht:
    Tallinn

Hetkel kuum

Podcastid

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Äripäeva esilehele