Järgmise aasta kevadeks plaanib AS Harjumaa Liinid kasutusele võtta kolm erinevat tsoonipiletit ja loobuda senisest piletisüsteemist.
ASi Harjumaa Liinid omava transpordikontserni ATKO Grupp teenindusdirektor Mait Korneti sõnul muudab senisest piletimüügist loobumine bussisõidu oluliselt kiiremaks. Praegu peab bussijuht müüma reisijale pileti punktist A punkti B ja kulutama pileti väljatrükkimiseks hulga aega. Teenindus on seetõttu kohmakas ning liinid aeglased, teatas ettevõte.
Harjumaa tsoonideks jaotumise põhimõtted ja uuele süsteemile üleminek on Harjumaa Liinidel praeguseks välja töötatud. Esimene tsoon hõlmab Tallinna ümbruskonnast Keila-Joa, Vaida ja Jõelähtme. Teise tsooni hakkavad kuuluma Kuusalu, Kose ja Vasalemma ja kolmandasse alasse jäävad maakonna kaugemad paigad.
Tänavu Harjumaa Liinides enamusosaluse omandanud transpordikontsern ATKO Grupp on sellel aastal investeerinud oma gruppi kuuluvate busside uuendamiseks 15 miljonit krooni. Lõviosa investeeringutest on paigutatud Harjumaa Liinidesse, kuna selle ettevõtte bussiparki pole aastaid uuendatud ja teenuse kvaliteet vajas kooskõlla viimist reisijate ootustega. Viimati liisiti novembri lõpus kolme miljoni krooni eest viis uut 16-kohalist väikebussi, milledest kaks sõidavad Harjumaa Liinides Tallinn-Viimsi liinil ja kolm Ida-Virumaal Kohtla-Järvel.
Artikkel jätkub pärast reklaami
Transpordi ja turismiga tegelevasse ATKO Gruppi kuuluvad ettevõtted teenindavad bussiliine Ida-Virumaal, Lääne-Virumaal, Järvamaal, Jõgevamaal, Viljandimaal, Raplamaal ja Harjumaal, peagi ka Valgas. Rahvusvahelisi liine on ATKO Grupil teenindada kolm ? Valgevenesse, Ukrainasse ja Poolasse. Grupp annab tööd 483 inimesele ja grupi ettevõtted teenindavad reisijaid 208 bussiga.