• OMX Baltic−0,38%300,16
  • OMX Riga0,01%893,58
  • OMX Tallinn−0,52%2 070,23
  • OMX Vilnius0,37%1 204,1
  • S&P 5000,47%6 227,42
  • DOW 30−0,02%44 484,42
  • Nasdaq 0,94%20 393,13
  • FTSE 1000,46%8 815,43
  • Nikkei 2250,06%39 785,9
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,85
  • GBP/EUR0,00%1,16
  • EUR/RUB0,00%92,89
  • OMX Baltic−0,38%300,16
  • OMX Riga0,01%893,58
  • OMX Tallinn−0,52%2 070,23
  • OMX Vilnius0,37%1 204,1
  • S&P 5000,47%6 227,42
  • DOW 30−0,02%44 484,42
  • Nasdaq 0,94%20 393,13
  • FTSE 1000,46%8 815,43
  • Nikkei 2250,06%39 785,9
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,85
  • GBP/EUR0,00%1,16
  • EUR/RUB0,00%92,89
  • 05.02.04, 13:30
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Neli valda ühinevad Tallinna sõidusoodustuste süsteemiga

Tänaseks on viis Harjumaa omavalitsust avaldanud huvi läbi rääkida uues piletisüsteemis osalemiseks, teatab Raepress.
1. märtsist hakkab tallinlastega võrdse hinnaga ID-pilet kehtima Viimsi, Rae, Harku ning Saue valla ning Saue linna elanikele.
Eelmisel nädalal tegi Tallinn teistele valdadele ja linnadele ettepaneku integreeruda Tallinna ühistranspordi- ja sõidusoodustustega ning ID-kaardil põhineva piletisüsteemiga, mis loob ka teiste omavalitsuste elanikele tallinlastega võrdsed võimalused nii sõidusoodustuste kasutamisel. 'Kõikidel valdadel on sooduspileti süsteemiga liitumiseks omad eripärad ja tingimused ning see saabki olema meievaheliste läbirääkimiste peamiseks aineks,' ütles abilinnapea Toomas Vitsut. 'Uue süsteemi naabervaldadele laiendamise esimeses etapis selgitame tegelikku soodustuste kasutajate ja seda vajavate inimeste hulga. Seejärel saame alustada läbirääkimisi teiste omavalitsustega Tallinnale soodushinna kompenseerimiseks, ' rääkis Vitsut.
'Peamine on, et vallad saaksid oma järgmise aasta transpordile tehtavaid kulusid planeerides Tallinna pakutava võimalusega arvestada, ' ütles Vitsut läbirääkimiste võimalikku kestvust prognoosides. Tallinna ühistranspordis tehtavad soodustused on ID kaardi põhised. Arvestus Tallinna linna ja süsteemiga liituvate omavalitsuste vahel toimub reaalselt kasutatud teenuse põhjal. Seega tasub Tallinna ühtse piletisüsteemiga ühinenud omavalitsus ainult nende inimeste sõidusoodustuste eest, kes reaalselt seda teenust tarbivad, kirjutab Raepress.

Artikkel jätkub pärast reklaami

Seotud lood

Äriplaan 2026

Äriplaan 2026

Uurime välja Eesti majanduse arengusuunad 2026. aastal, et ettevõtjatel ja tippjuhtidel oleks, millele tuginedes järgmist aastat planeerida.

Kas eksport ja kaitsetööstuse areng võiksid Eesti majandusele uue käigu sisse aidata? Kuidas näevad Põhjamaade ettevõtjad ja tippjuhid Eesti võimalusi rahvusvahelisel areenil ning kas nad plaanivad siia investeerida? Kuhu investeerivad ning millele tõmbavad pidurit Eesti ettevõtjad? Missugune on riigi äriplaan 2026. aastaks? Kõigile nendele küsimustele saad vastuse 17. septembril Eesti mõjukaimal majanduskonverentsil Äriplaan!

Enda kogemust tulevad Eestisse jagama ülemaailmse ulatusega Rootsi masina- ja metallitööstusettevõte Hanza AB asutaja ja tegevjuht Erik Stenfors ning Telia Company president ja tegevjuht Patrik Hofbauer.

  • Toimumisaeg:
    17.09.2025
  • Alguseni:
    2 k 13 p 17 t
  • Toimumiskoht:
    Tallinn

Hetkel kuum

Podcastid

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Äripäeva esilehele