• OMX Baltic−0,32%300,33
  • OMX Riga−0,22%891,6
  • OMX Tallinn−0,34%2 074,1
  • OMX Vilnius0,39%1 204,28
  • S&P 5000,47%6 227,42
  • DOW 30−0,02%44 484,42
  • Nasdaq 0,94%20 393,13
  • FTSE 1000,38%8 808,24
  • Nikkei 2250,06%39 785,9
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,85
  • GBP/EUR0,00%1,16
  • EUR/RUB0,00%92,85
  • OMX Baltic−0,32%300,33
  • OMX Riga−0,22%891,6
  • OMX Tallinn−0,34%2 074,1
  • OMX Vilnius0,39%1 204,28
  • S&P 5000,47%6 227,42
  • DOW 30−0,02%44 484,42
  • Nasdaq 0,94%20 393,13
  • FTSE 1000,38%8 808,24
  • Nikkei 2250,06%39 785,9
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,85
  • GBP/EUR0,00%1,16
  • EUR/RUB0,00%92,85
  • 14.06.04, 16:44
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Bahama kuivlastilaev istub Pakri lähedal madalikul

Pühapäeval Pakri saarte läheduses madalikule sõitnud kuivlastilaev Celtic Spirit seisab endiselt madalikul, kirjutas EPL Online.
Täislastis laeva ei õnnestunud täna hommikuks madalikult lahti tõmmata isegi kahel puksiiril. Nüüd plaanib laeva agenteeriv firma aluse lahtipäästmiseks tellida uue võimsama puksiiri.
Pühapäeval kell 17.00 laeva madalikult lahtitõmbamist alustanud puksiirlaevad Tasuja ja Orion lõpetasid töö esmaspäeva varahommikul kell 3.20 tulemusteta. Praegustel andmetel ei ole õnnetuspiirkonnas tekkinud ohtu inimeludele ega keskkonnareostust. Celtic SpiritŽi kümneliikmeline meeskond asub laeva pardal. Sündmuskohal jälgib sündmuste arengut piirivalvelaev Kõu. Kaubalaeva madalikule sõitmise põhjus on selgitamisel.
Bahama lipu all kurseeriv saematerjaliga kuivlastilaev Celtic Spirit sõitis Suur-Pakri saare põhjatipust kolme miili kaugusel läänes madalikule pühapäeva varahommikul.

Artikkel jätkub pärast reklaami

Pühapäeval kell 3.53 märkas Paldiski kordoni radarvaatleja, et Suur- Pakri saarest läänes seisab Krassi madaliku läheduses laev, mis ei vasta sidekutsungitele. Alusega ei saanud ühendust ka sündmuskohale asja uurima suundunud piirivalvelaev Kõu. Alus tuli piirivalvega sidesse alles pärast seda, kui piirivalvelaevalt valmistuti vette laskma paati, et avariilise laeva pardale suunduda.
Laeva kapteni teatel väljus laev eelmisel õhtul Bekkeri sadamast, et suunduda Tallinnast Warrenpointi. 91 meetrit pika ja 14,5 meetrit laia kuivlastilaeva pardal on 4500 tihumeetrit saematerjali.
Esilagu püüdis laeva kapten alust madalikult lahti saada oma jõududega, kuid palus hiljem puksiiride abi.

Seotud lood

Äriplaan 2026

Äriplaan 2026

Uurime välja Eesti majanduse arengusuunad 2026. aastal, et ettevõtjatel ja tippjuhtidel oleks, millele tuginedes järgmist aastat planeerida.

Kas eksport ja kaitsetööstuse areng võiksid Eesti majandusele uue käigu sisse aidata? Kuidas näevad Põhjamaade ettevõtjad ja tippjuhid Eesti võimalusi rahvusvahelisel areenil ning kas nad plaanivad siia investeerida? Kuhu investeerivad ning millele tõmbavad pidurit Eesti ettevõtjad? Missugune on riigi äriplaan 2026. aastaks? Kõigile nendele küsimustele saad vastuse 17. septembril Eesti mõjukaimal majanduskonverentsil Äriplaan!

Enda kogemust tulevad Eestisse jagama ülemaailmse ulatusega Rootsi masina- ja metallitööstusettevõte Hanza AB asutaja ja tegevjuht Erik Stenfors ning Telia Company president ja tegevjuht Patrik Hofbauer.

  • Toimumisaeg:
    17.09.2025
  • Alguseni:
    2 k 13 p 20 t
  • Toimumiskoht:
    Tallinn

Hetkel kuum

Podcastid

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Äripäeva esilehele