• Jaga lugu:
    Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine.

    PM: Ametnikud sõdivad seksikate reklaamidega

    Sotsiaalministeerium tahab keelustada meelad tütarlapsed autode ja telesaadete reklaamides ning lastele suunatud kaupade reklaamid koolides.

    Sotsiaalministeeriumis koostatud parandused reklaamiseaduse eelnõule ei lubaks tulevikus näiteks Rimi kauplusteketil teha senisel kujul oma sünnipäevakampaaniat loosungi all «kaks ühe hinnaga». Reklaamil kahe naisega abiellunud mees väljendaks selle ettepaneku valguses oma halvustavat suhtumist vastassugupoolde, kirjutab Postimees.
    ?ampoonitootjatel tuleks aga loobuda reklaamist, milles naisterahvas lennukis suure mõnuga juukseid peseb. Sealt kostvad helid meenutavad ametnike hinnangul seksuaalakti, see ei oleks aga seaduse järgi samuti sobiv.
    Lõviosa reklaamidest tuleks ministeeriumi hinnangul ära korjata ka koolidest ning tulevaks õppeaastaks ei saaks koolid ega kirjastajad trükkida enam reklaame sisaldavaid päevikuid. Sotsiaalministeeriumi pressiesindaja Katrin Pärgmäe sõnul oleks seal lubatud vaid sotsiaalreklaam ning kultuuri ja huviharidust tutvustavad materjalid.
    Pärgmäe sõnul on eesmärgiks luua selge arusaam soolisest võrdõiguslikkusest ning vältida juhtumeid, kus reklaamis suhtutakse ühte sugupoolde alavääristavalt. Lastele suunatud reklaami piiramine peaks aga aitama vältida nende maailmapildi väärastumist.
    Reklaamitootjate ja selle alaga seotud inimeste hinnangul pingutab sotsiaalministeerium nii rangete keeldudega siiski üle.
    Reklaamispetsialist Hando Sinisalu sõnul otsivad reklaamitegijad mõne keelu korral lihtsalt uue võimaluse, kuidas sellest kõrvale hiilida. «Kui seksi ja erootika abil on võimalik midagi müüa, siis on selle juured ühiskonnas,» lausus ta. «Keeldude-käskudega seda vaevalt muudab.»
    Jaga lugu:
  • Hetkel kuum

Ivo Suursoo: sektoriaalsed langused on paratamatud, aga nendega oleme ju harjunud
Kui riik suudab Euroopa Liidu taastefondi rahad sügiseks majandusse tuua, siis pigem jääb majanduskasv plussi, kirjutab IT-ettevõtja Ivo Suursoo vastuses Äripäeva arvamusliidrite küsitlusele.
Kui riik suudab Euroopa Liidu taastefondi rahad sügiseks majandusse tuua, siis pigem jääb majanduskasv plussi, kirjutab IT-ettevõtja Ivo Suursoo vastuses Äripäeva arvamusliidrite küsitlusele.
Paljusid hullutanud investeering tegi rikkaks vaid ühe mehe
1990ndate lõpus, kui Eesti punaimpeeriumis veedetud aastatest alles taastus, käis üle USA üks ajaloo veidramaid buume Hollandi omaaegse tulbisibulamaania järel: Beanie Babiese buum.
1990ndate lõpus, kui Eesti punaimpeeriumis veedetud aastatest alles taastus, käis üle USA üks ajaloo veidramaid buume Hollandi omaaegse tulbisibulamaania järel: Beanie Babiese buum.
Raadiohommikus: uued, silmapaistvad ja parimad juhid
Äripäeva raadio uue nädala hommikuprogrammis ja saatepäevas annavad tooni, mõtteainet ja vastuseid silmapaistvad Eesti juhid.
Äripäeva raadio uue nädala hommikuprogrammis ja saatepäevas annavad tooni, mõtteainet ja vastuseid silmapaistvad Eesti juhid.
Raadiohitid: hinnatõusust ja investeerimisest
Äripäeva raadionädala kuulatavaimad saated rääkisid harjumuspäraselt investeerimisest ja sekka ka makromajanduslikest trendidest. Esiplaanil olid ka kiirest hinnatõusust rääkivad saated.
Äripäeva raadionädala kuulatavaimad saated rääkisid harjumuspäraselt investeerimisest ja sekka ka makromajanduslikest trendidest. Esiplaanil olid ka kiirest hinnatõusust rääkivad saated.
Tootjahinnad on aastaga tõusnud kolmandiku võrra
Tavalise inflatsiooni numbrid kahanevad selle kõrval, kui palju on tõusnud sisendite hinnad tööstuses, aga ka väljamüügil. Tööstustoodangu tootjahinnad kasvasid apriilis 32 ja ekspordihinnad 25 protsenti.
Tavalise inflatsiooni numbrid kahanevad selle kõrval, kui palju on tõusnud sisendite hinnad tööstuses, aga ka väljamüügil. Tööstustoodangu tootjahinnad kasvasid apriilis 32 ja ekspordihinnad 25 protsenti.

Küpsised

Äripäev kasutab küpsiseid parima ajakirjandusliku teenuse, huvipakkuvama sisu ja hea kasutajakogemuse võimaldamiseks. Meie veebilehel on järgmist liiki küpsised: vajalikud-, statistika-, eelistuste- ja turunduse küpsiseid. Küpsiste kasutamise eesmärkide ja töötlemise aluse osas saad rohkem infot Meie Küpsiste Poliitikast. Vajutades „Luban kõik“ nõustud Küpsiste kasutamisega meie ja kolmandate osapoolte poolt Meie Küpsiste poliitikas ja käesolevas Küpsiste lahenduses toodud tingimustel. Vajutades „Muudan eelistusi“ saad oma eelistusi alati muuta ja täiendavalt infot erinevate Küpsiste kohta.

Loe lähemalt meie Privaatsus - ja Küpsisepoliitikast.